Gå til innhold

Grand Prix!

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Hehe, jeg er ingen storfan av dette programmet, men har fått med meg smakebiter av noen av årets finalelåter, og må si at jeg heier kanskje ikke aller mest på Norge, dessverre :-)

Min favoritt:

:o)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Ikke noen typisk GP-låt ihvertfall.

Gjest jamvold
Skrevet

Liker godt englands sitt bidrag! Håper ikke at sverige får flere poeng enn norge. Det var heller dårlig.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg likte ikke Frankrike i det hele tatt da jeg hørte den første gang, men nå er den fin faktisk :)

Rart så fort jeg glemmer, for jeg husker ingen av låtene. Russland sin likte jeg i allefall.

Her er eldstedatteren min sin favoritt for øyeblikket:

Gjest hallosann
Skrevet

Har nå sett begge semifinalene og tipper disse høyt: Russland, Georgia, Albania, Israel, England og vertslandet :)

Gjest minnah
Skrevet

Jeg likte ikke Frankrike i det hele tatt da jeg hørte den første gang, men nå er den fin faktisk :)

Rart så fort jeg glemmer, for jeg husker ingen av låtene. Russland sin likte jeg i allefall.

Her er eldstedatteren min sin favoritt for øyeblikket:

I går hørte jeg Portugal for første gang, og den var ikke dum heller!

Tyrkia var også bra, synes jeg!

Men Sverige - sukk og stønn... og det tok litt av med techno-bidrag.

AneM1365380603
Skrevet

I går hørte jeg Portugal for første gang, og den var ikke dum heller!

Tyrkia var også bra, synes jeg!

Men Sverige - sukk og stønn... og det tok litt av med techno-bidrag.

Jeg synes det er utrolig greit å ha hørt alle låtene før finalen. Det blir lettere å finne en favoritt når en kjenner sangene igjen.

Svenskenes låt er egentlig ganske fin, men jeg er så barnslig når det gjelder dem, så håper for all del ikke de vinner. De er en av favorittene i år.

Nå mens jeg skreiv har jeg hørt Portugal sitt bidrag. Den tok seg litt opp fra jeg hørte den første gang.

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg synes det er utrolig greit å ha hørt alle låtene før finalen. Det blir lettere å finne en favoritt når en kjenner sangene igjen.

Svenskenes låt er egentlig ganske fin, men jeg er så barnslig når det gjelder dem, så håper for all del ikke de vinner. De er en av favorittene i år.

Nå mens jeg skreiv har jeg hørt Portugal sitt bidrag. Den tok seg litt opp fra jeg hørte den første gang.

Gammelt ordtak:

Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Sverige.

:-)

AneM1365380603
Skrevet

Gammelt ordtak:

Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Sverige.

:-)

''Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Sverige.''

Godt ordtak dette, hehe ;) Dessuten synes jeg en kan tillate seg å være barnslig og usaklig i en sådan alvorlig stund ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...