Gå til innhold

Snart helg! :) (skryter visst litt )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så herlig det er med helger gitt :) Denne uken har jeg hatt kraft til å få unna endel som stod å skreik overalt. Har fire søppelsekker med klær og ting på utsiden her, jøss så flink jeg har vært *skryteskryte* Jeg er fæl til å tro at jeg _kan_ få bruk for både det ene og det andre.....

Har også vasket alle glassene i veggseksjonen hm :) Grusomt så grå de blir av å stå. De blir ikke brukt for mye nei...

Nå skal klær ordnes for søndagens konfirmasjon (niese) også drar vi på campingen og koser oss frem til da.Koselig.

Hva skal dere i helgen da? *skravlesyk*

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• Lillemus

3

• Loralei

3

• Bookworm

2

Gjest Shira :o)
Skrevet

Flink du har vært da! :o)

Vi starter helgen med barnebursdag i dag. Så blir det kake med besteforeldre og noen venner. Så blir det nok noe god mat i kveld. Og vin til meg ;o)

I morgen har jeg ingen planer, men huset roper på oppmerksomhet...

Søndag er det fotballturnering, jeg må se formen an om jeg er med eller ikke.

GOG HELG! :o)

Skrevet

Bake kake til bursdag, være gjest i bursdag, hjelpe til i konfirmasjon, være gjest i konfirmasjon + alt som ligger å flyter her hjemme.

Denne helgen gleder jeg meg til er ferdig:-) Slitsom for en syk kropp dette her...

Skrevet

I dag skal ungene og jeg se en film sammen (kanskje Brødrene Løvehjerte) og spise sveler, tror jeg. :o)

I morra tar vi oss kanskje en tur i skogen før pappan og stemora kommer og henter dem utpå ettermiddagen. Da drar jeg til kjæresten og vi tar oss en løpetur før vi dusje og synker sammen for tv'n og GP med noe godt. :o)

Plan for søndag har vi visst ikke ennå såvidt jeg vet. Væravhengig.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1211522390' post='3881784]

Flink du har vært da! :o)

Vi starter helgen med barnebursdag i dag. Så blir det kake med besteforeldre og noen venner. Så blir det nok noe god mat i kveld. Og vin til meg ;o)

I morgen har jeg ingen planer, men huset roper på oppmerksomhet...

Søndag er det fotballturnering, jeg må se formen an om jeg er med eller ikke.

GOG HELG! :o)

Takk :) Etter en slik dag som du får i dag, så bør du ikke ha planer i morgen. Nyt den og gir ned :) God helg!

Skrevet

Takk :) Etter en slik dag som du får i dag, så bør du ikke ha planer i morgen. Nyt den og gir ned :) God helg!

Ha ha, gog helg skrev jeg, GOD skulle det jo være :o)

Jeg skal tilbringe noen timer på verandaen i morgen tror jeg, er strålendes vær her.

Skrevet

Bake kake til bursdag, være gjest i bursdag, hjelpe til i konfirmasjon, være gjest i konfirmasjon + alt som ligger å flyter her hjemme.

Denne helgen gleder jeg meg til er ferdig:-) Slitsom for en syk kropp dette her...

Ja det hørtes ut til å være mere travelt enn hva som godt er.... Du får styre med måte :) God helg!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1211524810' post='3881805]

Ha ha, gog helg skrev jeg, GOD skulle det jo være :o)

Jeg skal tilbringe noen timer på verandaen i morgen tror jeg, er strålendes vær her.

gog ja, lurte på om du mente google helg ;) Ja sola må nytes.

Skrevet

I dag skal jeg først ha en skjennepreke til Nav, så får jeg levert singel til terrassen min, så skal jeg på en shopping runde å ordne siste rest av det jeg trenger til jeg skal reise. Så skal jeg pakke. Når alt er ferdig, da skal jeg kose meg med guttungen resten av dagen. I morgen reiser jeg til Oslo og feirer bursdagen til søskenbarnet mitt. Så blir det en rolig (fyllesyk?) søndag =)

God helg =)

Skrevet

I dag skal ungene og jeg se en film sammen (kanskje Brødrene Løvehjerte) og spise sveler, tror jeg. :o)

I morra tar vi oss kanskje en tur i skogen før pappan og stemora kommer og henter dem utpå ettermiddagen. Da drar jeg til kjæresten og vi tar oss en løpetur før vi dusje og synker sammen for tv'n og GP med noe godt. :o)

Plan for søndag har vi visst ikke ennå såvidt jeg vet. Væravhengig.

En koselig helg i vente da :) Jeg følger visst ikke så godt med, er det hovedfinalen i kveld?

Skrevet

I dag skal jeg først ha en skjennepreke til Nav, så får jeg levert singel til terrassen min, så skal jeg på en shopping runde å ordne siste rest av det jeg trenger til jeg skal reise. Så skal jeg pakke. Når alt er ferdig, da skal jeg kose meg med guttungen resten av dagen. I morgen reiser jeg til Oslo og feirer bursdagen til søskenbarnet mitt. Så blir det en rolig (fyllesyk?) søndag =)

God helg =)

Fant du ut av det med blodårene som var så framtredendes?

Skrevet

God helg =)

Du begynner med det verste, får det bedre etterhvert, før du plutselig "lander" på søndagen hehe, fint det. Håper du får det morro da! God helg til deg også :)

Gjest ViViola
Skrevet

I kveld - som for meg er det offisielle startskuddet for HELG - blir det god middag og familiekos når ettermiddagens besøk har reist hjem.

I morgen skal jeg bake en haug med brød, og søndag skal begge ungene i bursdag - på ulike steder til ulik tid.

Ikke veldig store helgeplaner, altså, men jeg håper å få lagt inn en skikkelig trimtur enten lørdag eller søndag, for nå er jeg så godtesugen at jeg nesten dævver.

:-)

Goood helg!

Skrevet

I kveld - som for meg er det offisielle startskuddet for HELG - blir det god middag og familiekos når ettermiddagens besøk har reist hjem.

I morgen skal jeg bake en haug med brød, og søndag skal begge ungene i bursdag - på ulike steder til ulik tid.

Ikke veldig store helgeplaner, altså, men jeg håper å få lagt inn en skikkelig trimtur enten lørdag eller søndag, for nå er jeg så godtesugen at jeg nesten dævver.

:-)

Goood helg!

Det høres jo bra ut :) Baker å greier. Du skal ha litt godteri i helgen da?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1211525028' post='3881810]

Fant du ut av det med blodårene som var så framtredendes?

jeg skrev til deg på meldinger ;o)

ligger under Shira tråden =)

Men, legen var jo så merkelig..var så frem og tilbake om du skjønner. Først var det normalt, men så syns han syns det var litt ekstremt. Så mente han det kom sikkert av at jeg er inaktiv nå.. Men, han fikk jo ikke med seg hvor fort det utviklet seg, og hørte heller ikke at jeg sa det var trykk ømt enkelte steder.

Så var jo han mer opptatt av å høre om turen på Risken, for så å diskutere hvorfor jeg ikke hadde noen svar enda. uff...nei... Jeg gir opp den mannen av og til.... =p

AneM1365380603
Skrevet

I kveld tror jeg vi skal ha lasagne. Før det regner jeg med å bruke litt tid på husmortrimmen. Det ser ut til at vi får flott vær her i dag, så da blir det kanskje et par runder gjennom løypa.

I morgen skal jeg etter værmeldingen ligge i sola. Om kvelden blir det pizza og grand prix. Det gleder jeg meg til :) Jeg elsker grand prix. Håper ikke Sverige vinner, hi hi.

Skrevet

Ja det hørtes ut til å være mere travelt enn hva som godt er.... Du får styre med måte :) God helg!

Joda, stress er det - men det er så deilig å være sosial også, blir mindre og mindre av det... Og jeg har hele mandag og tirsdag å komme meg igjen på:-)

God helg til deg også:-)

Skrevet

jeg skrev til deg på meldinger ;o)

ligger under Shira tråden =)

Men, legen var jo så merkelig..var så frem og tilbake om du skjønner. Først var det normalt, men så syns han syns det var litt ekstremt. Så mente han det kom sikkert av at jeg er inaktiv nå.. Men, han fikk jo ikke med seg hvor fort det utviklet seg, og hørte heller ikke at jeg sa det var trykk ømt enkelte steder.

Så var jo han mer opptatt av å høre om turen på Risken, for så å diskutere hvorfor jeg ikke hadde noen svar enda. uff...nei... Jeg gir opp den mannen av og til.... =p

Å, du skrev der ja. Jeg er helt fjern om dagen, beklager, hodet er fullt.

Ja, det ble du jo klokere av. Det er litt typisk, slik var det med nyra mi også, det var normalt, det gikk ikke an, i neste øyeblikk var det akutte greier, så var det plutselig ikke så farlig.

*går inn på Meldinger*

Skrevet

I kveld tror jeg vi skal ha lasagne. Før det regner jeg med å bruke litt tid på husmortrimmen. Det ser ut til at vi får flott vær her i dag, så da blir det kanskje et par runder gjennom løypa.

I morgen skal jeg etter værmeldingen ligge i sola. Om kvelden blir det pizza og grand prix. Det gleder jeg meg til :) Jeg elsker grand prix. Håper ikke Sverige vinner, hi hi.

Skal si dol-folket har begynt å trimme gitt :) Mange har nok holdt på en stund også da. Jeg skal forbedre meg hehe.

Det er altså i kveld den store finalen er? Gøy når vi ser at Norge er populære, jeg håper heller ikke sverige vinner ;)

Lasagne ja, jeg lagde det i går, dobbelt opp slik at guttene får i seg mat. De blir ikke med i vogna pga andre planer. Jeg elsker lasagne ;)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1211525970' post='3881826]

Å, du skrev der ja. Jeg er helt fjern om dagen, beklager, hodet er fullt.

Ja, det ble du jo klokere av. Det er litt typisk, slik var det med nyra mi også, det var normalt, det gikk ikke an, i neste øyeblikk var det akutte greier, så var det plutselig ikke så farlig.

*går inn på Meldinger*

hehe.. ja de leger de leger... Jeg får vel bare begynne på utdannelsen selv.. de kommer jo med de fjerneste spørsmålene også. Som da jeg var innlagt pga lammelse i h.side, så sier legen "hvorfor går du så sent"? eller f.eks. "hvorfor er benet ditt så hovent"? Vel... hva svarer man en lege på slike medisinske spm. da? vent litt..jeg kommer tilbake om 10 år så skal jeg fortelle deg det.. eller, nei jeg satt borti gangen her å dasket benet i veggen på gøy? hehe..

Nei, virker som enkelte har kjøpt attestene sine over postordre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...