Gå til innhold

Snart helg! :) (skryter visst litt )

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

hehe.. ja de leger de leger... Jeg får vel bare begynne på utdannelsen selv.. de kommer jo med de fjerneste spørsmålene også. Som da jeg var innlagt pga lammelse i h.side, så sier legen "hvorfor går du så sent"? eller f.eks. "hvorfor er benet ditt så hovent"? Vel... hva svarer man en lege på slike medisinske spm. da? vent litt..jeg kommer tilbake om 10 år så skal jeg fortelle deg det.. eller, nei jeg satt borti gangen her å dasket benet i veggen på gøy? hehe..

Nei, virker som enkelte har kjøpt attestene sine over postordre...

Noen har merkelige spørsmål! Heldigvis finnes det flinke også da.

Vi kan bli leger vi, vi kan ta det på realkompetansen ;o)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• Lillemus

3

• Loralei

3

• Bookworm

2

AneM1365380603
Skrevet

Skal si dol-folket har begynt å trimme gitt :) Mange har nok holdt på en stund også da. Jeg skal forbedre meg hehe.

Det er altså i kveld den store finalen er? Gøy når vi ser at Norge er populære, jeg håper heller ikke sverige vinner ;)

Lasagne ja, jeg lagde det i går, dobbelt opp slik at guttene får i seg mat. De blir ikke med i vogna pga andre planer. Jeg elsker lasagne ;)

Finalen er i morgen kveld. Det blir spennende :o)

Lager du lasagnen fra bunnen av? Jeg bruker Toro sin. 1 pakke holder til oss som er 6 personer, men vi har baguetter og salat til utenom. Uten det ville det ikke vært nok.

Skrevet

En koselig helg i vente da :) Jeg følger visst ikke så godt med, er det hovedfinalen i kveld?

Hovedfinale i morra vel?

Skrevet

Finalen er i morgen kveld. Det blir spennende :o)

Lager du lasagnen fra bunnen av? Jeg bruker Toro sin. 1 pakke holder til oss som er 6 personer, men vi har baguetter og salat til utenom. Uten det ville det ikke vært nok.

Jeg bruker også toro. Liker egentlig best knorr sin pga sterkere smak, men familien har talt :) Det er sjeldent vi har salat og brød til, så vi lager to pakker. Jeg har jo tre menn her vettu ;)

Skrevet

Hovedfinale i morra vel?

Det trodde jeg, men ble litt forvirret her :)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg skal ha tapas og dildo-party med jentene i kveld! Det kommer til å bli supergøy :)

I morgen skal jeg kline med en kjekkas ;)

Skrevet

Jeg skal ha tapas og dildo-party med jentene i kveld! Det kommer til å bli supergøy :)

I morgen skal jeg kline med en kjekkas ;)

Jasså :) Jeg har aldri vært noen party traver, men dildoparty hørtes morsomt ut. Kos deg med kjekkasen og alt :)

Skrevet

Campingen her også, det er virkelig koselig å komme dit i helgene for å slappe av, gå turer, nyte en iskald pils med utsikt til brygge og båtliv og sist, men ikke minst: kjempespent på hvordan vår nye terrasse har blitt som vi har hatt snekker til å lage siden sist vi var der. Før dette skal vi i bursdag til min mor, men drar rett nedover utpå kvelden. God helg!

Skrevet

Campingen her også, det er virkelig koselig å komme dit i helgene for å slappe av, gå turer, nyte en iskald pils med utsikt til brygge og båtliv og sist, men ikke minst: kjempespent på hvordan vår nye terrasse har blitt som vi har hatt snekker til å lage siden sist vi var der. Før dette skal vi i bursdag til min mor, men drar rett nedover utpå kvelden. God helg!

Fantastisk :) God helg!

Persille1365381127
Skrevet

Jasså :) Jeg har aldri vært noen party traver, men dildoparty hørtes morsomt ut. Kos deg med kjekkasen og alt :)

Ja, det er det morsomste jeg har vært med på noen gang, maken til fnising og gapskratting skal du lete lenger etter tror jeg :)

Gjest ViViola
Skrevet

Det høres jo bra ut :) Baker å greier. Du skal ha litt godteri i helgen da?

Litt? LITT? Nei, jeg skal pina meg fråtse! Nå er jeg så sukkerhungrig at jeg snart klikker!

Skrevet

Litt? LITT? Nei, jeg skal pina meg fråtse! Nå er jeg så sukkerhungrig at jeg snart klikker!

*hehe* Jeg oppdaget etter en stund da jeg hadde vært veldig flink med trim/trening og sunn mat at jeg ble veldig fort lei da jeg kjøpte meg litt smågodt til helga. Var ikke så mye i posen og jeg var kvalm lenge før jeg hadde fått i meg alt.

Gjest ViViola
Skrevet

*hehe* Jeg oppdaget etter en stund da jeg hadde vært veldig flink med trim/trening og sunn mat at jeg ble veldig fort lei da jeg kjøpte meg litt smågodt til helga. Var ikke så mye i posen og jeg var kvalm lenge før jeg hadde fått i meg alt.

Jeg blir ALDRI kvalm av godteri. ALDRI!

Dessuten har jeg eggløsning, så jeg kjenner lusa på gangen.

Jeg planlegger en kalkulert sprekk i opplegget i kveld, nemlig, for i dag har jeg kjørt 180 ekstra forbrente kalorier på tredemølla - pluss styrketrening. Nei, det er ikke mye godteri man får for 180-200 kalorier, men jaggu skal jeg nyte dem!

:-)

Gjest prust
Skrevet

Har hatt fri i dag med hun minste. Vi har hatt vestlandsbesøk i halvannen uke, og de reiste dag. Min far kom innom på formiddagsbesøk, og var en liten time.

Så dro jeg og hun minste til byen. Vi hadde to ærend: biblioteket og Vinmonopolet :-)

Deretter hentet vi skolejenta på skolen. Nå skal vi spise litt, og så i svømmehallen.

I kveld skal jeg til ei venninne på ost og vin :-) Gleder meg så utrolig, for det er 2-3 år siden sist vi to hadde en sånn skravlekveld.

Hvordan formen er i morgen er jo litt uvisst da - men forhåpentligvis er jeg i form til å løpe en tur. Hvis mannen min skal beise verandaen, tror jeg at jeg tar med meg ungene i Dyreparken (tror det blir til at vi kjøper årskort).

På søndag skal vi ha avslutning med søndagsskolen, og kanksje grille med noen om ettermiddagen.

Gjest Angela26
Skrevet

Sà flink du har vaert! :-) Er det ikke godt à fà unna en del ting?

Selv har jeg vaert pà ultralyd i dag, og sà arti!! Vi venter en liten gutt :-D Men, liten og liten...Jeg er 16 uker og 5 dager, men gutten vàr tilsvarte 18 uker og 2 dager. Sà enten fàr vi en kjempestor gutt, eller sà er terminen satt ca et par uker tilbake, altsà 22 oktober, som legen sa :-) Han var visst velutviklet,slik jeg forstod det, ikke noe tvil om at det er en gutt, hehe :-)

Jeg gleder meg til à fortelle dattera mi dette her! Hun hàper pà ei lita sòster, men blir nok glad for en lillebror ogsà :-)

Màtte bare dele dette her :-)

Ellers sà har jeg en hel del à gjòre i dag...Vaske hus og stryke noen skjorter. Pakking av klaer, for i morgen drar vi til Norge. Ser frem til det :-)

Ha ei kjempefin helg!!

Gjest mora2
Skrevet

Flink du er da :0)

I dag har vi vært på heia i flere timer, hundene og ungene fikk løpt godt fra seg! Funnet rompetroll, og kost oss.

Snaxy er på jobb nå, og skal jobbe hele helga...Kjempe kjipt..

Blir stille og rolig helg her..For en gangs skyld ;0)

Får lade opp til neste helg heller...

God helg til deg og dine!

Gjest togli
Skrevet

Her har vi endelig fått rydda ut av de fire skråtak-kottene i huset!!! Alt er sirlig på plass i hyllene i de to nye bodene på garsjeloftet. Hærlig!! Nå vet vi hva vi har ;-)

På søndag fyller lille snuppelupp fire år! Tida flyr:)

Gjest Har konfirmant jeg se...
Skrevet

I dag har det vært siste dagen min sønn har hatt arbeidsuke hos meg. Skrekkelig stas å ha med de håpefulle da vet du.

Etter jobben (vi sluttet litt tidligere i dag) sprang vi inn på et kjøpsenter slik at poden fikk kjøpe seg noen etterlengtede sko. (fryyyyyktelig dyre, skatersko heter det visst. Hvite)

Så kjørte vi innom en blomsterhandler slik at jeg fikk bestilt en veeeeldig spesiell bordoppsats til podens konfirmasjong neste hel.

Så stressa vi hjem fordi jeg trodde de skulle prøve kapper og ta fellesbilde i dag. (noe jeg etterhvert fant ut at de ikke skulle så vi burde ikke ha sprunget noe i dag)

Nå i efta, kveld vurderer jeg å begynne å gjøre rent huset, vasker tøy nå, leker med kattungene innimellom, har spist to skiver osv.

I morgen skal vi avgårde på shopping. Minste poden trenger sko til konfirmasjonen, skal titte på pc (gave til konfirmanten kanskje) Kanskje det er tid til å se på outfit til meg også?

I morgen efta skal jeg lage decoupage på en del glass og sette disse til brenning.

Søndag går omtrent hele dagen til resten av pyntinga på glassene. LItt slappe av må en jo også få til på en søndag.

Fredag og lørdags kveld blir det jo også en god film på tv samt en godt glass vin :)

Skrevet

Har hatt fri i dag med hun minste. Vi har hatt vestlandsbesøk i halvannen uke, og de reiste dag. Min far kom innom på formiddagsbesøk, og var en liten time.

Så dro jeg og hun minste til byen. Vi hadde to ærend: biblioteket og Vinmonopolet :-)

Deretter hentet vi skolejenta på skolen. Nå skal vi spise litt, og så i svømmehallen.

I kveld skal jeg til ei venninne på ost og vin :-) Gleder meg så utrolig, for det er 2-3 år siden sist vi to hadde en sånn skravlekveld.

Hvordan formen er i morgen er jo litt uvisst da - men forhåpentligvis er jeg i form til å løpe en tur. Hvis mannen min skal beise verandaen, tror jeg at jeg tar med meg ungene i Dyreparken (tror det blir til at vi kjøper årskort).

På søndag skal vi ha avslutning med søndagsskolen, og kanksje grille med noen om ettermiddagen.

olala :) Tipper du er på skravlekveld nå da, så morro det er, og spesielt når det er såpass lenge siden. Kos deg!

Skrevet

Sà flink du har vaert! :-) Er det ikke godt à fà unna en del ting?

Selv har jeg vaert pà ultralyd i dag, og sà arti!! Vi venter en liten gutt :-D Men, liten og liten...Jeg er 16 uker og 5 dager, men gutten vàr tilsvarte 18 uker og 2 dager. Sà enten fàr vi en kjempestor gutt, eller sà er terminen satt ca et par uker tilbake, altsà 22 oktober, som legen sa :-) Han var visst velutviklet,slik jeg forstod det, ikke noe tvil om at det er en gutt, hehe :-)

Jeg gleder meg til à fortelle dattera mi dette her! Hun hàper pà ei lita sòster, men blir nok glad for en lillebror ogsà :-)

Màtte bare dele dette her :-)

Ellers sà har jeg en hel del à gjòre i dag...Vaske hus og stryke noen skjorter. Pakking av klaer, for i morgen drar vi til Norge. Ser frem til det :-)

Ha ei kjempefin helg!!

Så gøy med en gutt i magen da :) !! Det er fantastisk å se det lille livet ligge å bevege seg i magen. Supert at han vokser og trives. Og nå er du nok i Norge, helt utrolig :) Håper at du får et greit opphold.

Tenker dattera di er stolt av en lillebror på vei også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...