Gå til innhold

Snart helg! :) (skryter visst litt )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flink du er da :0)

I dag har vi vært på heia i flere timer, hundene og ungene fikk løpt godt fra seg! Funnet rompetroll, og kost oss.

Snaxy er på jobb nå, og skal jobbe hele helga...Kjempe kjipt..

Blir stille og rolig helg her..For en gangs skyld ;0)

Får lade opp til neste helg heller...

God helg til deg og dine!

God helg ja, takk :) Det kan være godt med fredelige helger også, uten at masse skal skje. Vi får en full helg på campingen neste helg heldigvis. Har bestilt sol!

Har dere fått tak i en liten festvalvogn nå da? Du snakket om en liten å dra avgårde med på dans og slikt, eller bommer jeg fryktelig?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• Lillemus

3

• Loralei

3

• Bookworm

2

Skrevet

Her har vi endelig fått rydda ut av de fire skråtak-kottene i huset!!! Alt er sirlig på plass i hyllene i de to nye bodene på garsjeloftet. Hærlig!! Nå vet vi hva vi har ;-)

På søndag fyller lille snuppelupp fire år! Tida flyr:)

Ja det er godt å få tatt et tak iblant. Jeg har mere å ta av i skuffer og skap, men alt hjelper :)

Koselig med fireårsbursdag :) Tipper du baker ivei nå, lykke til i morra!

Skrevet

I dag har det vært siste dagen min sønn har hatt arbeidsuke hos meg. Skrekkelig stas å ha med de håpefulle da vet du.

Etter jobben (vi sluttet litt tidligere i dag) sprang vi inn på et kjøpsenter slik at poden fikk kjøpe seg noen etterlengtede sko. (fryyyyyktelig dyre, skatersko heter det visst. Hvite)

Så kjørte vi innom en blomsterhandler slik at jeg fikk bestilt en veeeeldig spesiell bordoppsats til podens konfirmasjong neste hel.

Så stressa vi hjem fordi jeg trodde de skulle prøve kapper og ta fellesbilde i dag. (noe jeg etterhvert fant ut at de ikke skulle så vi burde ikke ha sprunget noe i dag)

Nå i efta, kveld vurderer jeg å begynne å gjøre rent huset, vasker tøy nå, leker med kattungene innimellom, har spist to skiver osv.

I morgen skal vi avgårde på shopping. Minste poden trenger sko til konfirmasjonen, skal titte på pc (gave til konfirmanten kanskje) Kanskje det er tid til å se på outfit til meg også?

I morgen efta skal jeg lage decoupage på en del glass og sette disse til brenning.

Søndag går omtrent hele dagen til resten av pyntinga på glassene. LItt slappe av må en jo også få til på en søndag.

Fredag og lørdags kveld blir det jo også en god film på tv samt en godt glass vin :)

Det høres ut som at du har det meste på stella til den store dagen. Såpass at du kan kose deg med vin, det er bra! :)

Hehehe, du løp forgjeves til kappebildet :) Husk pensko i tilfelle han skal stå foran, og hvit topp, men det vet du nok :)

Skatersko er dyyyrt ja, og veldig populære om man skater eller ei. Skatere sliter ut et par slike på en-to mndr :( Grunnen er sandpapir på brettene for bedre fotfeste. Dum oppfinnelse, sandpapiret der mener jeg.

Håper du koser deg masse og nyter denne helgen før helgen :)

Gjest mora2
Skrevet

God helg ja, takk :) Det kan være godt med fredelige helger også, uten at masse skal skje. Vi får en full helg på campingen neste helg heldigvis. Har bestilt sol!

Har dere fått tak i en liten festvalvogn nå da? Du snakket om en liten å dra avgårde med på dans og slikt, eller bommer jeg fryktelig?

Sitter her å vurderer å stikke til byen en tur...

Snaxy har jobbet i 14,5 timer nå...Så han vil vel sove når han kommer hjem snart...

Orker ikke denne roen ;0)

Festivalvogn ja, den er i boks!!

Et lite nurk på 4,25M og det er med draget.He,he!

Skal male den innvendig til uka, legge nytt gulv og pynte den opp litt. Må sy nye gardiner og trekk til putene, gjøre den litt harry! ;0)

Så reiser vi 10 juli til kvinestal på festival, blir så bra!

Første helga i august blir det ny festival, om alt går etter planen!

Så nå må jeg bare få i orden grilldressene ;0)

Skrevet

Sitter her å vurderer å stikke til byen en tur...

Snaxy har jobbet i 14,5 timer nå...Så han vil vel sove når han kommer hjem snart...

Orker ikke denne roen ;0)

Festivalvogn ja, den er i boks!!

Et lite nurk på 4,25M og det er med draget.He,he!

Skal male den innvendig til uka, legge nytt gulv og pynte den opp litt. Må sy nye gardiner og trekk til putene, gjøre den litt harry! ;0)

Så reiser vi 10 juli til kvinestal på festival, blir så bra!

Første helga i august blir det ny festival, om alt går etter planen!

Så nå må jeg bare få i orden grilldressene ;0)

Jøss ska sei, da blir det harryturer fremover ja. Male rosa da? hehe. Det er greit å ha et krypinn og man kan ta på sparket turer til nabobygda også hihi

Ja ta deg en tur på byen når de små er i seng, kos deg!!

Gjest mora2
Skrevet

Jøss ska sei, da blir det harryturer fremover ja. Male rosa da? hehe. Det er greit å ha et krypinn og man kan ta på sparket turer til nabobygda også hihi

Ja ta deg en tur på byen når de små er i seng, kos deg!!

He,he, rosa ja, DET hadde ikke snaxy gått med på ;0)

Har spøkt med at vi kan sy geopard fløyels gardiner, og flammelakkere hele vogna utvendig!

Da hadde dere på Dol hvertfall kjent oss igjen på veiene ;0)

Skrevet

He,he, rosa ja, DET hadde ikke snaxy gått med på ;0)

Har spøkt med at vi kan sy geopard fløyels gardiner, og flammelakkere hele vogna utvendig!

Da hadde dere på Dol hvertfall kjent oss igjen på veiene ;0)

hehe, du kan jo ha rød fløyel på veggene :) Hadde vært artig om vogna var gjenkjennelig :)

Gjest mora2
Skrevet

hehe, du kan jo ha rød fløyel på veggene :) Hadde vært artig om vogna var gjenkjennelig :)

He, he, at jeg ikke har tenkt på det ;0)

Gjest togli
Skrevet

Ja det er godt å få tatt et tak iblant. Jeg har mere å ta av i skuffer og skap, men alt hjelper :)

Koselig med fireårsbursdag :) Tipper du baker ivei nå, lykke til i morra!

Takk skal du ha:)

Dagen ble kjempefin den:) Rart å tenke på at minstemor begynner å bli så stor!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...