Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Sambo er full i røde prikker. På hele kroppen, hodebunn og alt. Det sprer seg fort. Ser utsom vannkopper, men det er ikke det, for han har hatt det som liten. Det klør. Han føler seg litt småslapp, er snufsete, men det kan være allergi. Hva i svarte kan dette være? Guttungen har fått noen få prikker også, han har også hatt vannkoppene før. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Dette passet jo utmerket...not! Kan det være meslinger? Blir man ikke vaksinert mot det da? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Dette passet jo utmerket...not! Kan det være meslinger? Blir man ikke vaksinert mot det da? Det passet ikke helt dette nei. Vi er vel vaksinert mot meslinger, tror jeg. Jeg tvang han til legen, så heldigvis har han time senere i dag. Selv måtte jeg bite i det sure eplet og ringe Riksen i dag, og si at jeg hadde vondt i magen. Litt av en dag dette ;o) Heldigvis har vi en flott bestefar i nabohuset, som hjelper oss i dag, nå er han ute og henger opp ballonger på kommando fra meg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211529412' post='3881872] Det passet ikke helt dette nei. Vi er vel vaksinert mot meslinger, tror jeg. Jeg tvang han til legen, så heldigvis har han time senere i dag. Selv måtte jeg bite i det sure eplet og ringe Riksen i dag, og si at jeg hadde vondt i magen. Litt av en dag dette ;o) Heldigvis har vi en flott bestefar i nabohuset, som hjelper oss i dag, nå er han ute og henger opp ballonger på kommando fra meg. Godt at du tar tak i magevondten din, du kan jo ikke ha det sånn. Så får vi krysse fingrene for at alt ellers går fort over og at det blir en vellykket feiring. Så flott at du får hjelp! Koselig gjort av han 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Godt at du tar tak i magevondten din, du kan jo ikke ha det sånn. Så får vi krysse fingrene for at alt ellers går fort over og at det blir en vellykket feiring. Så flott at du får hjelp! Koselig gjort av han Det går nok fort over, og bursdagen blir nok bra den ) Heldigvis så ordner det meste seg. Ungene er jo som oftes fornøyde med mat og litt leker. Bestefar skal få kake som takk senere i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.