Gå til innhold

Dagen i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Hva skal du gjøre i dag da?

Det skal bli herlig med helg,har vært litt stress denne uka..

I dag skal jeg kose meg i fina været,etter jeg har vært på et møte.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg skal gjøre alt for mye, og enda sitter jeg her.

Gjest D*lilith
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1211530662' post='3881891]

Jeg skal gjøre alt for mye, og enda sitter jeg her.

Hehe,ja det er jo typisk da : )

Når en skal gjøre mye blir man sittende.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hehe,ja det er jo typisk da : )

Når en skal gjøre mye blir man sittende.

Huff ja. Jeg svirrer litt til og fra da. Nå skal jeg ha glasur på en haug med muffins, ikke akkurat min favoritthobby ;o)

Gjest Oppussingseksperten...
Skrevet

Fortsette (eller kanskje avslutte) oppussingen av barnerom.

Så skru sammen div. garderobeskap fra Ikea og rydde inn i dem. Kanskje huset ser noe bedre ut på mandag morgen *drømmer*

Skrevet

Bursdagsfeiring hos min mor i kveld og rett til campingen for å slappe av i helgen og beskue og sitte på den nylagde terrassen. Håper sola skinner for da blir det godt med en kald pils og nyte utsikten til båt og bryggeliv i morgen. En lang spasertur blir det også dernede.

Gjest D*lilith
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1211532003' post='3881918]

Huff ja. Jeg svirrer litt til og fra da. Nå skal jeg ha glasur på en haug med muffins, ikke akkurat min favoritthobby ;o)

Nei,det er jo endel pitle arbeid det da,håper det gikk bra : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Bursdagsfeiring hos min mor i kveld og rett til campingen for å slappe av i helgen og beskue og sitte på den nylagde terrassen. Håper sola skinner for da blir det godt med en kald pils og nyte utsikten til båt og bryggeliv i morgen. En lang spasertur blir det også dernede.

Hørtes koselig ut :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Fortsette (eller kanskje avslutte) oppussingen av barnerom.

Så skru sammen div. garderobeskap fra Ikea og rydde inn i dem. Kanskje huset ser noe bedre ut på mandag morgen *drømmer*

Ja det må jo gjøres sånt og : )

Skrevet

Skal på konsert i kveld og det kommer til å bli dritbra!!! Bobby McFerrin kommer hit, jeg digger fyren og jeg kommer _aldri_ til en få en sånn mulighet til å se han live igjen, så dette er en sånn once-in-a-lifetime hendelse. Billetten kostet skjorta og mer, men det kommer garantert til å bli fantastisk :-))

Gjest D*lilith
Skrevet

Skal på konsert i kveld og det kommer til å bli dritbra!!! Bobby McFerrin kommer hit, jeg digger fyren og jeg kommer _aldri_ til en få en sånn mulighet til å se han live igjen, så dette er en sånn once-in-a-lifetime hendelse. Billetten kostet skjorta og mer, men det kommer garantert til å bli fantastisk :-))

Så gøy : )

Kos deg masse!

Gjest ViViola
Skrevet

Siden jeg nesten klikker av søthunger, så har jeg vært lynende effektiv i dag.

Har fått unna litt korrespondanse på morgenen, så har jeg trent på helsestudio, rydda og ordna hjemme, får snart besøk, og skal bake kake i ettermiddag mens jeg "underholder" datra og ei venninne.

Og ikke minst - ha en kalkulert godterisprekk i kveld. GUUUUD, jeg gleder meg!

Resten av helga blir det vel både det ene og det andre, brødbaking og transportoppdrag og handling og pusling ute og ikke minst skal jeg ha meg 2 sykkelturer a 1,2 mil.

Ha ei super helg!

Gjest D*lilith
Skrevet

Siden jeg nesten klikker av søthunger, så har jeg vært lynende effektiv i dag.

Har fått unna litt korrespondanse på morgenen, så har jeg trent på helsestudio, rydda og ordna hjemme, får snart besøk, og skal bake kake i ettermiddag mens jeg "underholder" datra og ei venninne.

Og ikke minst - ha en kalkulert godterisprekk i kveld. GUUUUD, jeg gleder meg!

Resten av helga blir det vel både det ene og det andre, brødbaking og transportoppdrag og handling og pusling ute og ikke minst skal jeg ha meg 2 sykkelturer a 1,2 mil.

Ha ei super helg!

Takk for det : )

Virker som du har nok å henge fingrene i du da ja,ha en fin helg du også : )

Gjest mora2
Skrevet

Vi har vært på heia i flere timer. Kjempe koslig.

Hundene badet, så nå lukter de godt... :0(

Resten av dagen skal jeg bare sløve, og kose meg med ungene.

Ha en fin dag :0)

Gjest D*lilith
Skrevet

Vi har vært på heia i flere timer. Kjempe koslig.

Hundene badet, så nå lukter de godt... :0(

Resten av dagen skal jeg bare sløve, og kose meg med ungene.

Ha en fin dag :0)

Takk for det : )

Hørtes behagelig ut det,ha ei god helg : )

Skrevet

I dag skal jeg, når jeg er ferdig med å være irritert over følelsen av at noen folk ikke verdsetter det jeg sier, -slappe av, tenkte jeg. Prøve å komme i helge-moduset. Lese ferdig en bok som jeg begynte på for flere måneder siden og kanskje ta en øl på verandaen ut på kvelden. Lenge siden.

Håper det gikk greit på møte og at du får en god helg!:-)

Gjest D*lilith
Skrevet

I dag skal jeg, når jeg er ferdig med å være irritert over følelsen av at noen folk ikke verdsetter det jeg sier, -slappe av, tenkte jeg. Prøve å komme i helge-moduset. Lese ferdig en bok som jeg begynte på for flere måneder siden og kanskje ta en øl på verandaen ut på kvelden. Lenge siden.

Håper det gikk greit på møte og at du får en god helg!:-)

Hørtes avslappende ut,du får kose deg da : )

Det gikk greit med møtet,men får endel tanker i ettertid,jeg er en grubler,hehe..så det er bare normalt.

Ha en fin helg da : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...