Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.............

Er det ikke slik at dere jenter liker å forbarme dere over slike da? "bare vent til jeg får kloa i han så skal jeg nok klare å få skikk på han"..................jaaaaaaaadaaaaaaaaa....

Skrevet

Hehe.............

Er det ikke slik at dere jenter liker å forbarme dere over slike da? "bare vent til jeg får kloa i han så skal jeg nok klare å få skikk på han"..................jaaaaaaaadaaaaaaaaa....

Stockholmsyndromet ;)

Skrevet

Hehe.............

Nei, det går mer på drapsmenn etc. Det er skikkelig fristende å skrive brev til en som sitter inne for seriedrap, innlede et forhold og prøve å få han til å bli pusekatt. Har klart å holde meg i skinnet foreløpig... ;o)

Skrevet

*LOL*

Kommentarene til lovbryter'n er passe fornøyelige! *ler*

Skrevet

Nei, det går mer på drapsmenn etc. Det er skikkelig fristende å skrive brev til en som sitter inne for seriedrap, innlede et forhold og prøve å få han til å bli pusekatt. Har klart å holde meg i skinnet foreløpig... ;o)

Hehe, ja jeg regner med at det klør både her og der etter å få tak i en slik mann.

Skrevet

Både Knutby-pastoren og denne drømmefyren her får jo frierbrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/15/473982.html

I forhold til dem blir jo visse uvaner på offentlig sted bagateller.

Det er helt utrolig at noen kvinner vil ha tak i disse mennene. Jeg lurer på hva de tenker på.

Dette er galskap fra øverste hylle.

Skrevet

Stockholmsyndromet ;)

''Stockholmsyndromet''

Har jeg lest samme artikkel? Nå har jeg lest den to ganger, litt av en type, men hvem var det som ble lurt av ham?

Skrevet

''Stockholmsyndromet''

Har jeg lest samme artikkel? Nå har jeg lest den to ganger, litt av en type, men hvem var det som ble lurt av ham?

Det var i grunnen svaret mitt til luska.

Stockholmsyndromet er det de kaller det når noen får medlidenhet med gjerningspersonen.

Skrevet

Det var i grunnen svaret mitt til luska.

Stockholmsyndromet er det de kaller det når noen får medlidenhet med gjerningspersonen.

Ok, da stemmer det at jeg ikke så noe Stockholmsyndrom i artikkelen...

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

E de bærre æ som ikke sjønne nån ting her?? E de advokatn som e drømmemann, eller har dåkk klikka heilt??

Gjest xbellax
Skrevet

E de bærre æ som ikke sjønne nån ting her?? E de advokatn som e drømmemann, eller har dåkk klikka heilt??

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...