Gå til innhold

Jada, helt sikkert...

Anbefalte innlegg

Gjest Hildranehau
Skrevet

''De er nå siktet og vartektsfengslet for forsøk på kokainsmugling. Kvinnene sier de ikke skjønte hva som foregikk da de ble stanset av politiet. De har forklart at de kjøpte flere bager for å få med seg det de hadde handlet i løpet av deres tre uker lange opphold Bolivia.''

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/22/535983.html

Så kokainen var allerede i bagene da de kjøpte dem? Hehe, tynnere unnskyldning skal man vel lete lenge etter.

Skrevet

Leste i dag at de i utgangspunktet skulle til Spania, trodde den yngste, men så ble reiseplanene endret i siste liten. De to eldste var visst helt nye "venninner" av den yngste... Lukter ikke så uskyldig av dette her synes jeg...

Gjest Hildranehau
Skrevet

Leste i dag at de i utgangspunktet skulle til Spania, trodde den yngste, men så ble reiseplanene endret i siste liten. De to eldste var visst helt nye "venninner" av den yngste... Lukter ikke så uskyldig av dette her synes jeg...

Kan ikke stemme at de to eldste var nye venninner av den yngste. 17-åringen er vel tante til barnet til 21-åringen. Tror jeg i allefall. Men uansett; noe muffens er det med hele opplegget. Om narkoen var fordelt på tre bager, betyr det at hver bag veide ca. 7 kilo mer enn vanlig. DET merker du om du kjøper en by bag.

Skrevet

Kan ikke stemme at de to eldste var nye venninner av den yngste. 17-åringen er vel tante til barnet til 21-åringen. Tror jeg i allefall. Men uansett; noe muffens er det med hele opplegget. Om narkoen var fordelt på tre bager, betyr det at hver bag veide ca. 7 kilo mer enn vanlig. DET merker du om du kjøper en by bag.

Mulig jeg tok feil av hvem det var, men den ene var i alle fall ny venninne av de to andre leste jeg i dag.

Sakset fra Aftenposten:

''Foreldrene i Lillesand skal ha trodd at datteren var på ferie i Spania. Alle de tre jentene skal ha informert venner og familie om at det var til Spania de skulle.

Ifølge VG skal de under oppholdet i Bolivia ha sendt e-post til venner i Norge og fortalt at de hadde det fint på ferie i Spania.''

Fra VG:

''Etter det VG kjenner til skal kvinnen ha blitt med venninnene på en bestilt og forhåndsbetalt tur til Bolivia. I utgangspunktet skal kvinnen ha sagt de skulle til Spania for å jobbe med norsk turistvirksomhet.''

Høres ikke heeeeeelt stuerent ut gitt... Mulig at 18-åringen (det sto det i VG i alle fall) er lurt med av de to andre, men ikke alle er like uskyldige her.

Skrevet

Mulig jeg tok feil av hvem det var, men den ene var i alle fall ny venninne av de to andre leste jeg i dag.

Sakset fra Aftenposten:

''Foreldrene i Lillesand skal ha trodd at datteren var på ferie i Spania. Alle de tre jentene skal ha informert venner og familie om at det var til Spania de skulle.

Ifølge VG skal de under oppholdet i Bolivia ha sendt e-post til venner i Norge og fortalt at de hadde det fint på ferie i Spania.''

Fra VG:

''Etter det VG kjenner til skal kvinnen ha blitt med venninnene på en bestilt og forhåndsbetalt tur til Bolivia. I utgangspunktet skal kvinnen ha sagt de skulle til Spania for å jobbe med norsk turistvirksomhet.''

Høres ikke heeeeeelt stuerent ut gitt... Mulig at 18-åringen (det sto det i VG i alle fall) er lurt med av de to andre, men ikke alle er like uskyldige her.

De kan ha blitt overtalt av noen til å ta med bagene hjem til Norge mot en liten godtgjørelse... Men da burde de ha skjønt at det ikke var lovlige souvernirer i bagene, spør du meg.

Skrevet

De kan ha blitt overtalt av noen til å ta med bagene hjem til Norge mot en liten godtgjørelse... Men da burde de ha skjønt at det ikke var lovlige souvernirer i bagene, spør du meg.

Er det noen som går på det der nå til dags?! Bortsett fra Bridget Jones...

Skrevet

Hehe,- tenkte litt på Bridget, ja...

Men, det er klart at en eller to av jentene _kan_ ha blitt lurt av den tredje...

Gjest prust
Skrevet

Bridget Jones var det ja! Vi satt og pratet om denne saken om disse tre jentene, og da kom jeg på en film om narkosmugling, men husket ikke hvilken det var. Det var Bridget Jones ja.

Skrevet

Bridget Jones var det ja! Vi satt og pratet om denne saken om disse tre jentene, og da kom jeg på en film om narkosmugling, men husket ikke hvilken det var. Det var Bridget Jones ja.

Moren har vært i Sør-Amerika tidligere og da hun kom hjem den gangen kostet hun på seg brystforstørrelse, arbeidsledig og med dårlig råd...

Disse er nok ikke så uskyldige som de vil ha det til selv...

Skrevet

Sakset fra Aftenposten:

Fra VG:

Høres mistenkelig ut, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...