Spirello Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er kanskje en smule hysterisk her.. men jeg lurer altså på hvordan man merker blodpropp? Jeg har vondt i leggen, hatt det til og fra i noen dager.. Også blir jeg nummen og får prikking i foten. Også vært litt hoven i benet.. Gjelder bare høyre beinet. Går over (prikkinga) hvis jeg går og rører mye på foten, men kan vare ganske lenge. er ubehagelig, og i sta slo det meg at dette kanskje er tegn til blodpropp? En venninne av meg hadde det nemlig i leggen, og hun hadde bare smerter.. Uff.. Burde jeg ta en tur til legen? Hvordan sjekker de det? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hadde det vært meg, ville jeg gått til legen/legevakta nå før helgen setter inn. Det er sikkert ikke blodpropp, men jeg tenker som deg, man kan ikke være for forsiktig med akkurat sånt. Jeg vet ikke hvordan de sjekker det, men det er antakelig enkle greier i utgangspunktet. 0 Siter
Gjest jattajatta Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Vanligste symptomer er ømhet, smerte og hevelse i leggen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.