Gjest ut på tur Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har flyttet til et nytt sted og det er litt vanskelig å bli kjent med noen. Siden jeg er glad i å gå tur tenkte jeg å melde meg inn i DNT. Men hvordan er det på disse turene, er det bare folk som kjenner hverandre? Vil jeg komme til å virke helt teit der om jeg dukker opp alene? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Neida, du blir alltids kjent med noen. God tur :0) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har aldri vært med på en arrangert tur, men min erfaring fra turer fra hytte-til-hytte er at fjellfolk er veldig inkluderende og sosiale. Bli med du! Det blir helt sikkert bra. :-) 0 Siter
adelie Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har bare vært på arrangert tur når jeg ikke har hatt turfølge som det har passet med (tisdpunkt, livssituasjon.) Tror det har vært flere alene på de turene, så vidt jeg husker. Er det ikke det de er for, da? Og man blir sammensveiset underveis. Er så hyggelig atte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.