Gjest Hvor tok de veien? Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hvor er den blitt av?.Og sånne frukt dops som dem solgte før,likedan pose som knott.Savner begge to ;-( 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg vet hvor syrlige drops tok veien! jeg så en reportasje på tv om ei dame som var avhengig av syrlige drops pga noe fordøyelsestrøbbel eller noe. Det eneste som funka var syrlige drops og da de stoppet produksjonen fikk hun kjøpt opp hele lageret av syrlige drops så hun skulle ha nok til et livs forbruk. 0 Siter
Gjest Hvor tok de veien? Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg vet hvor syrlige drops tok veien! jeg så en reportasje på tv om ei dame som var avhengig av syrlige drops pga noe fordøyelsestrøbbel eller noe. Det eneste som funka var syrlige drops og da de stoppet produksjonen fikk hun kjøpt opp hele lageret av syrlige drops så hun skulle ha nok til et livs forbruk. Dem var så god :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Dem var så god :-) Ja, enig! Men det virker ikke som sukkertøy selger så stort lengre... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Rød stratos finnes da fortsatt. Har den hvertfall på esso her har jeg sett. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg vet hvor syrlige drops tok veien! jeg så en reportasje på tv om ei dame som var avhengig av syrlige drops pga noe fordøyelsestrøbbel eller noe. Det eneste som funka var syrlige drops og da de stoppet produksjonen fikk hun kjøpt opp hele lageret av syrlige drops så hun skulle ha nok til et livs forbruk. Var det ikke en sykdom som gjør henne veldig tørr i munnen? Vel, er ikke sikkert det er samme damen. Jeg leste om det i et ukeblad. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Dem var så god :-) Men det er da ikke syrlig edrops du snakker om i det første innlegget? Er det ikke fruktknott du mener da? De ble borte for maaaaaange år siden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.