Gå til innhold

Rød stratos

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor tok de veien?
Skrevet

Hvor er den blitt av?.Og sånne frukt dops som dem solgte før,likedan pose som knott.Savner begge to ;-(

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg vet hvor syrlige drops tok veien! jeg så en reportasje på tv om ei dame som var avhengig av syrlige drops pga noe fordøyelsestrøbbel eller noe. Det eneste som funka var syrlige drops og da de stoppet produksjonen fikk hun kjøpt opp hele lageret av syrlige drops så hun skulle ha nok til et livs forbruk.

Gjest Hvor tok de veien?
Skrevet

Jeg vet hvor syrlige drops tok veien! jeg så en reportasje på tv om ei dame som var avhengig av syrlige drops pga noe fordøyelsestrøbbel eller noe. Det eneste som funka var syrlige drops og da de stoppet produksjonen fikk hun kjøpt opp hele lageret av syrlige drops så hun skulle ha nok til et livs forbruk.

Dem var så god :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, enig! Men det virker ikke som sukkertøy selger så stort lengre...

candyqueen_83
Skrevet

Rød stratos finnes da fortsatt. Har den hvertfall på esso her har jeg sett.

AneM1365380603
Skrevet

Var det ikke en sykdom som gjør henne veldig tørr i munnen? Vel, er ikke sikkert det er samme damen. Jeg leste om det i et ukeblad.

Skrevet

Men det er da ikke syrlig edrops du snakker om i det første innlegget? Er det ikke fruktknott du mener da? De ble borte for maaaaaange år siden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...