candyqueen_83 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Fpr håpe at komfyren ikke streiker. Jeg bakte en ny kake idag,jeg brukte 2 poser med sjokoladekake ilangpanne,og da ble den høy. Jeg stekte den litt lengre også,jeg trur at den ble bra. :-) Jeg bruker alltid to poser langpannekake til en stor langpanne. Det er for lite med en pose. Jeg bruker en pose til den lille langpanna. Da blir den høy og fin ) 0 Siter
mamajo Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Kan være noe feil med spenningen (strømmen) i huset. Har ikke spes. peiling, men av og til plages jeg med akkurat det samme. Det er dessuten jordfeil på strømledningen som går inn til huset, det vil si i hele boligfeltet der vi bor. Stort sett går det bra med bakinga, men av og til blir de ikke stekt... Og mener altså det er for lav spenning....har du tenkt på det? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hvis kaker med bakepulver får trekk, rett etter at de er tatt ut av ovnen, klapper de sammen. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.