Gå til innhold

Uskyldig dømt

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

6

• Bookworm

6

• tonie

4

• random1365380890

4

Mest aktive i denne tråden

random1365380890
Skrevet

Hvor naiv går det an å bli?

Gjest mora2
Skrevet

Hadde sagt akkurat det samme til mine foreldre om jeg ble fakket som 18 åring.... ;0)

Gjest togli
Skrevet

Som om de er uskyldige liksom...

Nå mener Boliviansk politi at jentene sannsynligvis er uskyldige og at narkoen har blitt planta i bagasjen deres. De hadde 22 kg narkotika og det er omtrent umulig å få tak i så mye om man ikke har vært spesielle steder (utilgjengelige steder?). Dessuten ble de tatt på den mest beryktede flyplassen i Bolivia. Omtrent sånn jeg oppfatta det via TV2-nyhetssendingen idag.

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå mener Boliviansk politi at jentene sannsynligvis er uskyldige og at narkoen har blitt planta i bagasjen deres. De hadde 22 kg narkotika og det er omtrent umulig å få tak i så mye om man ikke har vært spesielle steder (utilgjengelige steder?). Dessuten ble de tatt på den mest beryktede flyplassen i Bolivia. Omtrent sånn jeg oppfatta det via TV2-nyhetssendingen idag.

Herregud!

random1365380890
Skrevet

Så de merket ikke at de nye bagene inneholdt flerfoldige kilo "dødvekt"?

Hva med silikonpuppene den ene kjøpte etter siste tur? ;-)

Skrevet

Hva med at den ene pågrepne (hjemmeværende alenemor) kjøpte seg nye silokonpupper etter forrige Sør-Amerika-tur da? Synes jeg aner ugler i mosen her gitt...

Gjest togli
Skrevet

Så de merket ikke at de nye bagene inneholdt flerfoldige kilo "dødvekt"?

Hva med silikonpuppene den ene kjøpte etter siste tur? ;-)

Jeg bare refererer Nyhetssendingen, jeg ;)

Når jeg har vært på ferie og har med meg en supertung koffert hjem, så tror jeg ikke jeg ville tenkt over en forskjell på 20 og 40 kilo.... eller?

Gjest togli
Skrevet

Hva med at den ene pågrepne (hjemmeværende alenemor) kjøpte seg nye silokonpupper etter forrige Sør-Amerika-tur da? Synes jeg aner ugler i mosen her gitt...

Mye som taler imot dem, ja....

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Når jeg har vært på ferie og har med meg en supertung koffert hjem, så tror jeg ikke jeg ville tenkt over en forskjell på 20 og 40 kilo.... eller?

Jeg tror ikke jeg er alene om å tømme bagger og kofferter før jeg starter pakkingen. Da ville man kjent det godt på vekten, om det var noe muffens i..

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Etter bildene å dømme, så var det kanskje på tide med litt refill;-)

Skrevet

Får inderlig håpe de er uskyldige. Men, 22 kg ekstra i bagasjen uten å merke det? Hmm.. Min koffert pleier å veie ca 16-18 kg når jeg reiser på ferie med fly, syns det er tungt nok jeg da.Og hvorfor visste ingen i familiene deres hvor de var? En bekjent av dem påstår at han har vært med å sponsa turen deres fordi de skulle på veldedighetstur for å hjelpe trengende. Syns det er mye som virker rart her..

Skrevet

Det er vanvittig stor forskjell på 20 og 40 kg. Det merker man!

random1365380890
Skrevet

forståelig det, men hvis du kjøper en ny bag og den er TUNG, ville du ikke begynt å lure? De kjøpte nye bager...

Se i skapet og hold en kilo mel i hånda og tenk det var mange sånne ;-)

Skrevet

Tenk å kjøpe helt nye og tomme bager, også ikke merke at de veier over 22 kg... utrolig!

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Tenk å kjøpe helt nye og tomme bager, også ikke merke at de veier over 22 kg... utrolig!

17,18 og modell..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...