Gjest Narkotika Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hva gjør man hvis noen på ren djevelskap putter narkotika i bagasjen din på en flyplass og du blir tatt ? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=533179 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hadde sagt akkurat det samme til mine foreldre om jeg ble fakket som 18 åring.... ;0) 0 Siter
GeirB Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tja...Gråter en skvett, og klager til Adidas! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Som om de er uskyldige liksom... Nå mener Boliviansk politi at jentene sannsynligvis er uskyldige og at narkoen har blitt planta i bagasjen deres. De hadde 22 kg narkotika og det er omtrent umulig å få tak i så mye om man ikke har vært spesielle steder (utilgjengelige steder?). Dessuten ble de tatt på den mest beryktede flyplassen i Bolivia. Omtrent sånn jeg oppfatta det via TV2-nyhetssendingen idag. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nå mener Boliviansk politi at jentene sannsynligvis er uskyldige og at narkoen har blitt planta i bagasjen deres. De hadde 22 kg narkotika og det er omtrent umulig å få tak i så mye om man ikke har vært spesielle steder (utilgjengelige steder?). Dessuten ble de tatt på den mest beryktede flyplassen i Bolivia. Omtrent sånn jeg oppfatta det via TV2-nyhetssendingen idag. Herregud! 0 Siter
random1365380890 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nå mener Boliviansk politi at jentene sannsynligvis er uskyldige og at narkoen har blitt planta i bagasjen deres. De hadde 22 kg narkotika og det er omtrent umulig å få tak i så mye om man ikke har vært spesielle steder (utilgjengelige steder?). Dessuten ble de tatt på den mest beryktede flyplassen i Bolivia. Omtrent sånn jeg oppfatta det via TV2-nyhetssendingen idag. Så de merket ikke at de nye bagene inneholdt flerfoldige kilo "dødvekt"? Hva med silikonpuppene den ene kjøpte etter siste tur? ;-) 0 Siter
Gjest naivnaiv? Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 De er ikke dømt. Kun tiltalt. Uskyldig? http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/23/536110.html 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nå mener Boliviansk politi at jentene sannsynligvis er uskyldige og at narkoen har blitt planta i bagasjen deres. De hadde 22 kg narkotika og det er omtrent umulig å få tak i så mye om man ikke har vært spesielle steder (utilgjengelige steder?). Dessuten ble de tatt på den mest beryktede flyplassen i Bolivia. Omtrent sånn jeg oppfatta det via TV2-nyhetssendingen idag. Hva med at den ene pågrepne (hjemmeværende alenemor) kjøpte seg nye silokonpupper etter forrige Sør-Amerika-tur da? Synes jeg aner ugler i mosen her gitt... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Så de merket ikke at de nye bagene inneholdt flerfoldige kilo "dødvekt"? Hva med silikonpuppene den ene kjøpte etter siste tur? ;-) Jeg bare refererer Nyhetssendingen, jeg Når jeg har vært på ferie og har med meg en supertung koffert hjem, så tror jeg ikke jeg ville tenkt over en forskjell på 20 og 40 kilo.... eller? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hva med at den ene pågrepne (hjemmeværende alenemor) kjøpte seg nye silokonpupper etter forrige Sør-Amerika-tur da? Synes jeg aner ugler i mosen her gitt... Mye som taler imot dem, ja.... 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bare refererer Nyhetssendingen, jeg Når jeg har vært på ferie og har med meg en supertung koffert hjem, så tror jeg ikke jeg ville tenkt over en forskjell på 20 og 40 kilo.... eller? Jeg tror ikke jeg er alene om å tømme bagger og kofferter før jeg starter pakkingen. Da ville man kjent det godt på vekten, om det var noe muffens i.. 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hva med at den ene pågrepne (hjemmeværende alenemor) kjøpte seg nye silokonpupper etter forrige Sør-Amerika-tur da? Synes jeg aner ugler i mosen her gitt... Etter bildene å dømme, så var det kanskje på tide med litt refill;-) 0 Siter
guttas Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nå mener Boliviansk politi at jentene sannsynligvis er uskyldige og at narkoen har blitt planta i bagasjen deres. De hadde 22 kg narkotika og det er omtrent umulig å få tak i så mye om man ikke har vært spesielle steder (utilgjengelige steder?). Dessuten ble de tatt på den mest beryktede flyplassen i Bolivia. Omtrent sånn jeg oppfatta det via TV2-nyhetssendingen idag. Får inderlig håpe de er uskyldige. Men, 22 kg ekstra i bagasjen uten å merke det? Hmm.. Min koffert pleier å veie ca 16-18 kg når jeg reiser på ferie med fly, syns det er tungt nok jeg da.Og hvorfor visste ingen i familiene deres hvor de var? En bekjent av dem påstår at han har vært med å sponsa turen deres fordi de skulle på veldedighetstur for å hjelpe trengende. Syns det er mye som virker rart her.. 0 Siter
guttas Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bare refererer Nyhetssendingen, jeg Når jeg har vært på ferie og har med meg en supertung koffert hjem, så tror jeg ikke jeg ville tenkt over en forskjell på 20 og 40 kilo.... eller? Det er vanvittig stor forskjell på 20 og 40 kg. Det merker man! 0 Siter
random1365380890 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bare refererer Nyhetssendingen, jeg Når jeg har vært på ferie og har med meg en supertung koffert hjem, så tror jeg ikke jeg ville tenkt over en forskjell på 20 og 40 kilo.... eller? forståelig det, men hvis du kjøper en ny bag og den er TUNG, ville du ikke begynt å lure? De kjøpte nye bager... Se i skapet og hold en kilo mel i hånda og tenk det var mange sånne ;-) 0 Siter
guttas Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tenk å kjøpe helt nye og tomme bager, også ikke merke at de veier over 22 kg... utrolig! 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tenk å kjøpe helt nye og tomme bager, også ikke merke at de veier over 22 kg... utrolig! 17,18 og modell.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.