Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen si meg hvorfor Spania, Tyskland, England og Frankrike er automatisk kvalifisert? Er de det hvert år?

Skrevet

Hei hei.

Tror det er fordi de spytter inn masse penger i arrangementet hvert år, og vel alltid har gjort det. Også fra tida før semifinaler.

Skrevet

Det tror jeg skyldes god plassering i fjor.

Gjest wtfc-hobby MGP
Skrevet

de som betaler mesteparten,kun derfor.ingenting med plasseringer å gjøre.kun vinneren (serbia) er automatisk videre

Skrevet

de som betaler mesteparten,kun derfor.ingenting med plasseringer å gjøre.kun vinneren (serbia) er automatisk videre

Kan ikke Norge også spytte inn penger, så får vi være med i finalen hvert år? Er jo litt urettferdig egentlig at de med mest penger får være med uansett.

Skrevet

Kan ikke Norge også spytte inn penger, så får vi være med i finalen hvert år? Er jo litt urettferdig egentlig at de med mest penger får være med uansett.

de som er autamtisk videre sine land mer enn spytter i potten,de står for det meste økonomisk,og siden dette er større land tviler jeg på om norge har stort å bidra med(ikke synes jeg det er verdt pengene hvis skattebetalerne må betale heller!).

men jeg er enig i at det er urettferdig!!

norge kom nå iallefall videre i år

Gjest tantelilli
Skrevet

Har jeg ingen tro på. Dokumentér!

Skrevet

sjekk sjøl!:P

brilleslangen
Skrevet

jeg trodde de som kom på 1.-10.plassering det ene året var sikret deltakelse neste år. Resten av Europa må kjempe om de siste 10? plassene. Slik har jeg forståttt det.

AneM1365380603
Skrevet

Det står langt nede på siden her:

http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.5731971

De 4 store, som de kalles har hatt automatisk plass i alle år sammen med vinneren. Sånn utenom det har reglene blitt endret på regelmessig. Det kommer av at det stadig kommer nye land til som ønsker å være med.

Italia har ikke deltatt på mange år. De synes visst hele konkurransen er latterlig ;)

Skrevet

jeg trodde de som kom på 1.-10.plassering det ene året var sikret deltakelse neste år. Resten av Europa må kjempe om de siste 10? plassene. Slik har jeg forståttt det.

var sånn i fhor,men nå må vi nok kvalifisrere oss uansett plassering(unntatt vinneren da)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...