smurf78 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kan noen si meg hvorfor Spania, Tyskland, England og Frankrike er automatisk kvalifisert? Er de det hvert år? 0 Siter
Gjest qt Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei hei. Tror det er fordi de spytter inn masse penger i arrangementet hvert år, og vel alltid har gjort det. Også fra tida før semifinaler. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Det tror jeg skyldes god plassering i fjor. 0 Siter
Gjest wtfc-hobby MGP Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 de som betaler mesteparten,kun derfor.ingenting med plasseringer å gjøre.kun vinneren (serbia) er automatisk videre 0 Siter
smurf78 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 de som betaler mesteparten,kun derfor.ingenting med plasseringer å gjøre.kun vinneren (serbia) er automatisk videre Kan ikke Norge også spytte inn penger, så får vi være med i finalen hvert år? Er jo litt urettferdig egentlig at de med mest penger får være med uansett. 0 Siter
Gjest wtfc Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kan ikke Norge også spytte inn penger, så får vi være med i finalen hvert år? Er jo litt urettferdig egentlig at de med mest penger får være med uansett. de som er autamtisk videre sine land mer enn spytter i potten,de står for det meste økonomisk,og siden dette er større land tviler jeg på om norge har stort å bidra med(ikke synes jeg det er verdt pengene hvis skattebetalerne må betale heller!). men jeg er enig i at det er urettferdig!! norge kom nå iallefall videre i år 0 Siter
Gjest tantelilli Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 de som betaler mesteparten,kun derfor.ingenting med plasseringer å gjøre.kun vinneren (serbia) er automatisk videre Har jeg ingen tro på. Dokumentér! 0 Siter
Gjest wtfc Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Har jeg ingen tro på. Dokumentér! sjekk sjøl! 0 Siter
brilleslangen Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 jeg trodde de som kom på 1.-10.plassering det ene året var sikret deltakelse neste år. Resten av Europa må kjempe om de siste 10? plassene. Slik har jeg forståttt det. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Har jeg ingen tro på. Dokumentér! Det står langt nede på siden her: http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.5731971 De 4 store, som de kalles har hatt automatisk plass i alle år sammen med vinneren. Sånn utenom det har reglene blitt endret på regelmessig. Det kommer av at det stadig kommer nye land til som ønsker å være med. Italia har ikke deltatt på mange år. De synes visst hele konkurransen er latterlig 0 Siter
Gjest wtfc Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 jeg trodde de som kom på 1.-10.plassering det ene året var sikret deltakelse neste år. Resten av Europa må kjempe om de siste 10? plassene. Slik har jeg forståttt det. var sånn i fhor,men nå må vi nok kvalifisrere oss uansett plassering(unntatt vinneren da) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.