Gå til innhold

Six feet under - trenger ny serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat sett ferdig "six feet under" som er den beste serien jeg noengang har sett. Lyst til å begynne på en ny tv-serie og lurte på om noen har noe å anbefale? Gjerne i samme genre og like bra. Har sett Grey's anatomy og Frustrerte fruer.

Gjest fengselsfugl
Skrevet

Prion Break. Ingen over, ingen ved siden av.

Gjest fengselsfugl
Skrevet

Brothers and sister er en koselig serie. Første sesong har gått på tv2.

Skrevet

Prion Break. Ingen over, ingen ved siden av.

''Prion Break'' ??

Er det Prior Break eller Prison Break du mener?

Gjest fengselsfuglen
Skrevet

''Prion Break'' ??

Er det Prior Break eller Prison Break du mener?

Prior's Steak. Nei, vent litt...

Gjest sofie81
Skrevet

The Oc, den må du se, virker veldig tenåringsaktig med en gang men den er rå bra!

Mrs. Wallace
Skrevet

Prior's Steak. Nei, vent litt...

*fnise*

Skrevet

Jeg likte veldig godt "Kungamordet" som har gått i Sverige og Danmark. Vet ikke om den har gått i Norge. Leter etter siste episoden, som jeg ikke har sett.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er i gang med tredje seson i The Wire, og er helt fasinert og oppslukt.

Sopranos er jo også i eliteklassen når det gjelder serier.

Ellers så syntes jeg at Rome var spennende og gøy, og Brothers & Sisters var lettlivet og god underholding.

Skrevet

Jeg er i gang med tredje seson i The Wire, og er helt fasinert og oppslukt.

Sopranos er jo også i eliteklassen når det gjelder serier.

Ellers så syntes jeg at Rome var spennende og gøy, og Brothers & Sisters var lettlivet og god underholding.

Har nå lånt meg en serie som heter "Carnivale". Noen som har sett den? Skal visst være veldig bra. Ellers fikk jeg tips om at HBO lager de beste seriene. De har lagd bl.a. Sopranos, Rome, Six feet under, The wire, Sex og singelliv, Entourage osv.

Skrevet

Har nå lånt meg en serie som heter "Carnivale". Noen som har sett den? Skal visst være veldig bra. Ellers fikk jeg tips om at HBO lager de beste seriene. De har lagd bl.a. Sopranos, Rome, Six feet under, The wire, Sex og singelliv, Entourage osv.

Carnivale er bra, men ikke så bra som Sopranos :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...