Gå til innhold

Er du legesekretær/annen sekretær??

Anbefalte innlegg

Gjest lønnsomt?
Skrevet

Hva tjener du i året?

Jeg er legesekretær og nå skal vi ha lønnsforhandlinger.

Legene sier vi skal komme med noe konkrete ønsker, så da lurer jheg på hva det ligger på rundt omkring??

Jeg jobber på privat legekontor og tjener 286 000 i året.

Syns dette er helt vannvittig lite, er det det tro??

Håper på mange svar:o)

Gjest barnevernspedagog, sosionom, vernepleier
Skrevet

Hvor mye ansiennitet har du da?

Jeg har 3 åring høgskoleutdanning og 4 års ansiennitet og tjener ca det samme som deg! Med tanke på tapt arbeidsfortjeneste under studiene + studielån så syns jeg at jeg skulle tjent mer enn deg. Ikke dermed sagt at du tjener for mye...

Skrevet

Jeg har 3 åring høgskoleutdanning og 4 års ansiennitet og tjener ca det samme som deg! Med tanke på tapt arbeidsfortjeneste under studiene + studielån så syns jeg at jeg skulle tjent mer enn deg. Ikke dermed sagt at du tjener for mye...

Om du er sosionom og jobber på sosialkontor, så burde du tjent gjennomsnittet av det sosialkontorets klienter hadde disponibelt.

Gjest trinelina
Skrevet

Hei, er helt enig med deg. Er vernepleier med tapt arbeid og studielån og samme lønn. I utgangspkt er vi nok lavlønnt vil jeg si.

Gjest lønnsomt?
Skrevet

Det er jeg enig i, men det var ikke det som var spørsmålet mitt da...:o)

At mange yrkesgrupper tjener veldig dårlig i forhold til mange andre, det er en helt annen diskusjon...!!!

Nå var jeg intr i de som har samme jobben som meg, ikke hva andre tjener i forhold, skjønner? Har nemlig hørt om kun de som tjener mer enn meg jeg, i samme yrke!

Men hvis du tjener det samme med mer utdanning, skjønner jeg selvfølgelig at du ikke er fornøyd med det!

Gjest sånn er det ja
Skrevet

Det er jeg enig i, men det var ikke det som var spørsmålet mitt da...:o)

At mange yrkesgrupper tjener veldig dårlig i forhold til mange andre, det er en helt annen diskusjon...!!!