Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt flere voksne mennesker som går rundt og forteller folk har de i ny og ne har bæsje på seg, ikke med vilje visstnok.

Hvordan i hælvete går det an å bæsje på seg sånn tilfeldigvis?!

Gjest D*lilith
Skrevet

Det trodde jeg ikke gikk ant,de må nå ha diare da sikkert.

Skrevet

Det trodde jeg ikke gikk ant,de må nå ha diare da sikkert.

Kanskje det var det de mente. Synes bare det var så rart at noen bare slenger det ut at de plutselig kunne ha bæsja på seg uten mål og mening.

Skrevet

Er vel mulig det, hvis man f. eks får akutt magesjau og toalett ikke er lett tilgjengelig. Må være helt fryktelig!

Gjest D*lilith
Skrevet

Kanskje det var det de mente. Synes bare det var så rart at noen bare slenger det ut at de plutselig kunne ha bæsja på seg uten mål og mening.

Ja det var jo rart!

Gjest wtfcwia
Skrevet

kjenner til et par stk som sliter så mye med kronisk diare at innimellom skjer det uhell.har skjedd meg og i ekstreme situasjoner,og det er både flaut og ekkelt:(

Skrevet

kjenner til et par stk som sliter så mye med kronisk diare at innimellom skjer det uhell.har skjedd meg og i ekstreme situasjoner,og det er både flaut og ekkelt:(

Hva slags diaré er det snakk om?

Gjest mora2
Skrevet

Hva slags diaré er det snakk om?

Munn diare.......

Skrevet

Har du aldri sluppet en smyger som viste seg å være blaut..?

Skrevet

Noen har vel slike uhell, slik som at andre han andre uhell ;o)

(?)

Skrevet

Kan du ikke diskutere fetisjen din på psykoforumet?

Skrevet

Jeg kan vel skjønne at det skjer i ekstreme tilfeller av akutt magesjau, men at man er villig til å fortelle om det, er for meg en gåte...

Skrevet

Jeg kan vel skjønne at det skjer i ekstreme tilfeller av akutt magesjau, men at man er villig til å fortelle om det, er for meg en gåte...

he he, enig!

Skrevet

Kan du ikke diskutere fetisjen din på psykoforumet?

Dessverre hadde ikke dette noe med meg å gjøre, jeg bare undret meg over det, på samme måte som du kanskje undrer deg over hvorfor folk spyr når de går forbi deg på gata :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...