Gå til innhold

Er dette uhøflig av verten?

Anbefalte innlegg

Gjest fattig student
Skrevet

Du blir invitert til å tilbringe en helg hos en venninnne som bor langt unna, og som du ikke har sett på flere år. Da du endelig ankommer så er venninnna di opptatt av å pusse opp leiligheten., og det holder hun på med hele helgen.

er jeg litt vanskelig som hadde regnet med at hun ville være mer til stede når jeg først kom på besøk? Vanskelig å ha en venninneprat med en som står og maler. Og hvorfor ikke si ifra om at man pusser opp før man inviterer gjester?

Hva synes dere?

candyqueen_83
Skrevet

Synes dette var litt merkelig gjort av venninna di. Hu håpet vel å få gratis hjelp til oppussing da :P

Gjest D*lilith
Skrevet

Det syns jeg var helt uhørt,hun burde jo være tilstede da..

Gjest mora2
Skrevet

Herregud, er det mulig...

Jeg hadde reist hjem igjen på flekken!!!

Skrevet

Herregud, er det mulig...

Jeg hadde reist hjem igjen på flekken!!!

''Jeg hadde reist hjem igjen på flekken!!!''

*hi hi* så venninna har sølt under malejobben? ;-)

Skrevet

Ja, det er uhøflig, teit, ubetenktsomt og egoistisk. Men vi er bare mennesker - og langt i fra perfekte. Hvis dette var ei god venninne så hadde jeg ikke latt det gå innpå meg. Livet blir enklere hvis vi viser mer overbærenhet i forhold til andre.

Skrevet

Ja,dette var uhøflig.Hadde ikke gidda å sittet der spesielt lenge jeg hvertfall,om jeg kom midt oppi et oppussingsprosjekt.

Dessuten skulle hun sagt fra om dette på forhånd ja.

Gjest mora2
Skrevet

''Jeg hadde reist hjem igjen på flekken!!!''

*hi hi* så venninna har sølt under malejobben? ;-)

*LOL*

Gjest minnah
Skrevet

Synes dette var litt merkelig gjort av venninna di. Hu håpet vel å få gratis hjelp til oppussing da :P

Ja, der sa du det.. Merkelig opplegg!

Skrevet

''Du blir invitert til å tilbringe en helg hos en venninnne som bor langt unna, og som du ikke har sett på flere år''

Jeg hadde blitt kjempeskuffa. Det var lite pent gjort. Tror nesten jeg bare hadde reist igjen jeg, så kunne hun tatt turen neste gang. En skulle tro du ble bedt opp for at du skulle tilby deg å hjelpe henne......

Mary Poppins
Skrevet

Fy f.. så sykt uhøflig! Noen mennesker altså..

Gjest påsanna
Skrevet

Det syns jeg var helt uhørt,hun burde jo være tilstede da..

Hun var da tilstede :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Hun kunne ha sagt ifra, så kunne dere hatt det til gode en helg hun har tid til deg.

Kjenner meg litt igjen. Var nå og da på besøk hos en venninne som hadde fått seg type, og hun brydde seg kun om han hele helga. Det gjorde meg litt pissed. Men uansett, ja, hun kunne helt klart ha sagt ifra.

Gjest D*lilith
Skrevet

Ikke tilstedeværende nei når hun står og maler i sin egen verden,hun burde sette seg ned å være sosial med sin veninne.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''er jeg litt vanskelig som hadde regnet med at hun ville være mer til stede når jeg først kom på besøk?''

Nei, det hadde jeg tatt som en selvfølge!

''Og hvorfor ikke si ifra om at man pusser opp før man inviterer gjester?''

Du kan så si. Utrolig merkelig oppførsel!

Skrevet

Jeg synes det er veldig merkelig å invitere en venninne for så å bruke helgen på å pusse opp. Da hadde jeg enten tatt "oppussingspause" den helgen, eller jeg hadde invitert en helg etter at jeg var ferdig...

En annen ting er hvis du hadde invitert deg selv, men da ville jeg ha opplyst om at jeg holdt på med oppussing og advart om at jeg ble endel opptatt med det (fortrinnsvis på dagtid), og gitt deg valget om evt å komme senere.

Skrevet

Man skal være psykisk tilstede også da;-)

Gjest påsanna
Skrevet

Man skal være psykisk tilstede også da;-)

Hu var vel det også - dama var jo såvidt innskrever skriver her ikke hverken bevisstløs eller bortreist :)

Men at man blir skuffet forstår jeg jo - men det er ikke det samme som at vedkommende ikke var til stede ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...