Gå til innhold

Tror dere jentene i Bolivia har blitt lurt?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg tviler på at de har blitt lurt. Å lure 23 kilo kokain inn i bagasjen til tre jenter er litt av et sjanseprosjekt. Hvis det var en av koffertene så kanskje....

Hva tenker dere?

Skrevet

Jeg tror ikke de er blitt lurt. Men jeg er heldigvis ikke dommer.

Skrevet

Jeg tror ikke de er blitt lurt. Men jeg er heldigvis ikke dommer.

Nei,tror ikke de har blitt lurt nei. De har nok dritti på draget ja.

Skrevet

Jeg lar tvilen komme dem til gode, men slik er jeg. "Uskyldig til det motsatte er bevist"

Historien kan virke rar, enig i det. De dro ikke dit de (en?) hadde sagt til foreldrene at de skulle, men tiden vil vise.

Skrevet

Kyniske og manipulerende jenter som ikke tenkte på konsekvensene av å bli tatt. Det er min mening. Håper de sitter 10 år i fengsel i Bolivia. Til skrekk og advarsel.

Skrevet

Jeg tenker at de har vært usannsynlig idiotiske.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg tenker at det virker usannsynlig å dra rundt på 23 kg ekstra uten å legge merke til det....

Skrevet

Jeg tenker at de må være usedvanlig optimistiske dersom de tror at noen biter på den røverhistorien om at de har blitt lurt med på dette.

Skrevet

Lurt? Haha, ikke en sjanse!

Ferien blir nok litt lengre enn de hadde tenkt, men plastpuppene kommer sikkert godt med de neste 10-15 årene.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Det har ikke blitt lurt, men er dumme som brød.

Skrevet

Nei, eg tror ikkje jentene har blitt lurt.

De har tatt en kjempetjangs, og blitt tatt på fersken!

Hvem kjøper 11 (!) brukte bager (som veier over 2 kilo i snitt) og som er innsmurt med kaffi? Hallo!

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, eg tror ikkje jentene har blitt lurt.

De har tatt en kjempetjangs, og blitt tatt på fersken!

Hvem kjøper 11 (!) brukte bager (som veier over 2 kilo i snitt) og som er innsmurt med kaffi? Hallo!

Ja, jeg lurer fælt på hvordan de skal forklare det på en overbevisende måte.

Skrevet

Ja, jeg lurer fælt på hvordan de skal forklare det på en overbevisende måte.

Det blir nok ikkje så lett.

mariaflyfly
Skrevet

Nei, for pokker. Det ville vært FOR dumt ut fra hva jeg har lest i avisene.

Skrevet

Dette var shabby sportsbager innsmurt med kaffe (i forsøk på å lure narkohunder), altså ikke fake designervesker som var diskusjonen her for et par dager siden...

NEI - jeg tror overhodet ikke noe på at disse jentene har blitt lurt... (og heller ikke at det er første gangen, ref. nye pupper etter forrige tur)...

Skrevet

Hvis jeg har fått med meg fakta riktig, så ble kokainen funnet inne i sportsbager de hadde kjøpt der nede, og disse sportsbagene lå inni koffertene deres.

men de sa jo at de måtte kjøpe ekstra bager for å få med seg alt de har shoppet, så hvorfor putte sportsbagene INNI koffertene??

Jeg har også endt opp med å kjøpe en billig bag i utlandet før hjemreise, men har da altså hatt med den _ved siden av_ kofferten!

OG ikke minst: den innkjøpte bagen har vært lett når jeg kjøpte den - en bag på mer enn 7 kilo hadde jeg selvsagt aldri kjøpt.

Jeg har hørt om tilfeller der narkosmulglere lurer narko inn i uskyldige folks bagasje for å unngå å bli tatt selv. Da må det jo være mye lettere å legge narkoen rett innenfor glidelåsen, og ikke inni en bag inni en koffert......

Silikonpuppene gidder jeg ikke kommentere engang...

Gjest ViViola
Skrevet

Hvis de er lurt, så er det i beste fall et selvbedrag... ("Det går HELT SIKKERT fint å ta med narko hjem når vi fordeler det i alle bagene, kliner på kaffe og i tillegg har må småttisen!")

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg tror ikke de er blitt lurt.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg tror ikke ALLE jentene er uskyldige i denne saken, men kan godt være at en av dem er det. Og er det noen uskyldige i denne saken håper jeg virkelig det kommer fram og at den/de får komme hjem raskt.

http://www.p4.no/story.aspx?id=273434

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...