Gå til innhold

spørsmål om overnatting

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil att foreldrene spørr
Skrevet

har ei datter på 8 år som har ei vennine som stadig spørr om min datter kan ligge over.Vi sier som regel ja men synes også det kan bli for mye. I går sier min datter att hun skulle ligge over i natt men jeg tenkte ikke så mye over det så lenge foreldrene hennes ikke hadde ringt og spurt om det var ok.

Når kl er 17 i dag får jeg en sms fra denne venninnen sin mor som spørr hvor det blir av min datter.Da hadde de sittet og ventet på min dattter og til og med skoftet en bursdag fordi hun skulle komme.

Men er det ikke vanlig att foreldrene spørr oss først eller går det bare gjennom barna

Skrevet

Slikt burde vel naturlig gått gjennom foreldre,ellers er det vel fort gjort at det blir missforståelser.Åsså er det veldig greit om foreldrene har mulighet til å si fra om det passer eller ikke.

Skrevet

upsann, jeg ringer alltid å snakker med foreldrene dersom noen vil ligge her, og uansett hvem som ligger hvor egentlig. Litt kontroll må vi jo ha, og ja, jeg liker at foreldrene ringer dersom de vil ha mine på overnattingsbesøk, ellers regner jeg det som at det ikke passet.

Skrevet

Jeg avklarer alltid med foreldrene før vi har overnattingsbesøk, eller sender ungene på overnattingsbesøk.

Det kunne ikke ramle meg inn å overlate dette til barna på enda noen år.

Skrevet

Da ville jeg bare svart: "Men dere (foreldre) har da ikke ringt og spurt oss om vårt barn kan overnatte hos dere!?! Det er jo foreldre som må avtale slikt, ikke barna!"

Da tenker jeg de gjør det annerledes neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...