Gå til innhold

Rød kjole i bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest minuma
Skrevet

Det har jeg aldri hørt før.

Nei, tror slett ikke det stemmer. Så en som svarer på etikettespørsmål som sa det var tull.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg husker diskusjonen :-).

Hadde imidlertid aldri før hørt noe om hva en rød kjole skulle bety, og tror ikke noe mer på det nå.

Skrevet

Hadde imidlertid aldri før hørt noe om hva en rød kjole skulle bety, og tror ikke noe mer på det nå.

Hehe, ikke jeg heller - Victoria kan umulig ha så dårlig smak at du har lagt seg ned med fylleprinsen ;p

Gjest minuma
Skrevet

Enig, dette burde vel tilbakevise det. De kongelige har som regel oversikt over etikketten, det skal de ha. :)

AneM1365380603
Skrevet

Nå har jeg sett alle bildene fra bryllupet, og reagerer mer på at MM og Mary av Danmark bruker hvit kjole.

Gjest minuma
Skrevet

Nå har jeg sett alle bildene fra bryllupet, og reagerer mer på at MM og Mary av Danmark bruker hvit kjole.

Tror MMs er lys, lys rød og Marys lys, lys blå? Men tenkte det samme da jeg så dem.

Gjest Elextra
Skrevet

Gosh, mener du det?

Mener du kanskje at bruden bør kunne bevise at hun er jomfru for å være verdig en hvit kjole - eller? Antar lignende synspunkter ikke gjelder mannen?

Gjest Elextra
Skrevet

Ah, du mener i bryllupet nå?

Trodde du mente da de selv giftet seg, jeg :-).

Forøvrig tror jeg ikke kjolene deres var helt hvite.

AneM1365380603
Skrevet

Ah, du mener i bryllupet nå?

Trodde du mente da de selv giftet seg, jeg :-).

Forøvrig tror jeg ikke kjolene deres var helt hvite.

He he :o) I bryllupet i dag altså. Jeg så bare kjapt gjennom bildene, og syntes kjolene til de nevnte er hvite. Er det ikke så at gjestene ikke skal bære hvite kjoler?

Men kan hende de ikke var helt hvite da :o)

AneM1365380603
Skrevet

Tror MMs er lys, lys rød og Marys lys, lys blå? Men tenkte det samme da jeg så dem.

Jeg så ganske kjapt gjennom bildene da, så du har sikkert rett i at de ikke var helt hvite :) En skulle tro at de vet hva som sømmer seg i et bryllup.

Skrevet

Himmel, jeg er bortkommen...Jeg visste ikke at de skulle gifte seg nå jeg *huff* Mette Marit sin kjole var rosa. Brudens kjole så temmelig hvit ut. Flott!

AneM1365380603
Skrevet

Gosh, mener du det?

Mener du kanskje at bruden bør kunne bevise at hun er jomfru for å være verdig en hvit kjole - eller? Antar lignende synspunkter ikke gjelder mannen?

Vel, tror vi er enige om at dette var en misforståelse ;)

AneM1365380603
Skrevet

Himmel, jeg er bortkommen...Jeg visste ikke at de skulle gifte seg nå jeg *huff* Mette Marit sin kjole var rosa. Brudens kjole så temmelig hvit ut. Flott!

Jeg får titte på bildene igjen etterpå :) Nå er det grand prix.

Den var sikkert rosa :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Vel, tror vi er enige om at dette var en misforståelse ;)

;P

AneM1365380603
Skrevet

;P

Hehe, jeg gifta meg selv etter jeg fikk unger ;)

AneM1365380603
Skrevet

;P

Glemte å føye til at jeg gifta meg i hvit kjole etter å ha fått 4 unger ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211654850' post='3883276]

Hehe, ikke jeg heller - Victoria kan umulig ha så dårlig smak at du har lagt seg ned med fylleprinsen ;p

Enig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...