Gå til innhold

Rød kjole i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett alle bildene fra bryllupet, og reagerer mer på at MM og Mary av Danmark bruker hvit kjole.

Re Mette-Marits lyserosa kjole, som du tok for å være hvit: I en av søndagsavisene som vi kjøpte 'på døra' i dag uttalte stylist-barnebarnet til wenche Foss at MM's kjole var "for lys"! ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Re Mette-Marits lyserosa kjole, som du tok for å være hvit: I en av søndagsavisene som vi kjøpte 'på døra' i dag uttalte stylist-barnebarnet til wenche Foss at MM's kjole var "for lys"! ;-)

Den var lys, men jeg så godt at den var rosa da jeg hadde litt mer lys rundt meg :)

Ikke det at jeg er så nøye på de kjolefarvene da. I mitt bryllup hadde flere på seg svarte kjoler, og det tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Den eneste gangen jeg stusset litt var da venninna mi sendte bilde fra et bryllup. Kjolen hennes var utrolig hvit og lekker. Hun kunne godt gått for å være brud den dagen ;)

Skrevet

Den var lys, men jeg så godt at den var rosa da jeg hadde litt mer lys rundt meg :)

Ikke det at jeg er så nøye på de kjolefarvene da. I mitt bryllup hadde flere på seg svarte kjoler, og det tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Den eneste gangen jeg stusset litt var da venninna mi sendte bilde fra et bryllup. Kjolen hennes var utrolig hvit og lekker. Hun kunne godt gått for å være brud den dagen ;)

Ja hvitt er fy fy! Jeg har selv hatt rød kjole i min søsters bryllup, men jeg garanterer deg at jeg ikke har vært i køya med svogeren min!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...