morsan Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Nå har jeg sett alle bildene fra bryllupet, og reagerer mer på at MM og Mary av Danmark bruker hvit kjole. Re Mette-Marits lyserosa kjole, som du tok for å være hvit: I en av søndagsavisene som vi kjøpte 'på døra' i dag uttalte stylist-barnebarnet til wenche Foss at MM's kjole var "for lys"! ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Re Mette-Marits lyserosa kjole, som du tok for å være hvit: I en av søndagsavisene som vi kjøpte 'på døra' i dag uttalte stylist-barnebarnet til wenche Foss at MM's kjole var "for lys"! ;-) Den var lys, men jeg så godt at den var rosa da jeg hadde litt mer lys rundt meg Ikke det at jeg er så nøye på de kjolefarvene da. I mitt bryllup hadde flere på seg svarte kjoler, og det tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Den eneste gangen jeg stusset litt var da venninna mi sendte bilde fra et bryllup. Kjolen hennes var utrolig hvit og lekker. Hun kunne godt gått for å være brud den dagen 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Den var lys, men jeg så godt at den var rosa da jeg hadde litt mer lys rundt meg Ikke det at jeg er så nøye på de kjolefarvene da. I mitt bryllup hadde flere på seg svarte kjoler, og det tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Den eneste gangen jeg stusset litt var da venninna mi sendte bilde fra et bryllup. Kjolen hennes var utrolig hvit og lekker. Hun kunne godt gått for å være brud den dagen Ja hvitt er fy fy! Jeg har selv hatt rød kjole i min søsters bryllup, men jeg garanterer deg at jeg ikke har vært i køya med svogeren min!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.