Gå til innhold

noen av dere som stemmer på MGP da?

Anbefalte innlegg

Gjest kjipe gnieren:P
Skrevet

selv gidder jeg ikke bruke en eneste krone på det.nå er jeg vel ikke særlig fanatisk fan heller,står bare på i bakgrunnen...

bare spør jeg...er jo i prinsippet flott at man gidder stemme frem en verdig vinner.

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei det gidder jeg ikke,men har hatt det på da,syns ikke det var noe særlig jeg...

AneM1365380603
Skrevet

Har stemt 2 ganger på Island.

Skrevet

Jeg gidder, og ikke er jeg flau heller :o) Sitter mutt putt alene og storkoser meg med showet. Nåde ungene hvis de våkner nå altså ;o)

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, jeg gidder aldri stemme på sånt

Skrevet

**er jo i prinsippet flott at man gidder stemme frem en verdig vinner.**

Er jo ikke den verdige vinner man stemmer fram, det er jo typisk nabostemming i GP...

Skrevet

**er jo i prinsippet flott at man gidder stemme frem en verdig vinner.**

Er jo ikke den verdige vinner man stemmer fram, det er jo typisk nabostemming i GP...

''det er jo typisk nabostemming i GP...''

Og de verste i klassen er vel :

1: det tidligere Jugoslavia, og

2: NORDEN!!

;-)

Skrevet

''det er jo typisk nabostemming i GP...''

Og de verste i klassen er vel :

1: det tidligere Jugoslavia, og

2: NORDEN!!

;-)

Ja gjett a:-) Norden er definitivt av de verste på det punktet der, men det er jo litt moro da... Men jeg skjønner likevel ikke at Sverige får så mange poeng av Norge hele tiden, når "alle" egentlig sier at det viktigste er å slå Sverige:-)

Skrevet

Ja gjett a:-) Norden er definitivt av de verste på det punktet der, men det er jo litt moro da... Men jeg skjønner likevel ikke at Sverige får så mange poeng av Norge hele tiden, når "alle" egentlig sier at det viktigste er å slå Sverige:-)

Ja, ikke sant? Kanskje det er alle svenskene i Norge som stemmer på dem:-)

Akkurat som tyrkerne i Tyskland alltid stemmer på Tyrkia og at Andorra ga Spania 12 poeng var vel neppe noen bombe.......,-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Har det alltid gått an å stemme?

Hva var pirsen?

AneM1365380603
Skrevet

Har det alltid gått an å stemme?

Hva var pirsen?

Det er noen år siden de begynte med at folket kunne avgi stemmer. Tidligere var det jo en fagjury som bestemte hvem vi skulle gi stemmer til. Jeg tror en stemme koster en femmer.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg stemte også på Island :o) Syntes de hadde en fin sang :o) Men var fin den som vant også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...