Gå til innhold

Overføre penger i samme bank

Anbefalte innlegg

Gjest supperådet
Skrevet

Hvor lang tid tar det om samboeren min overfører penger til min konto når vi bruker samme bank (Nordea)?

Skrevet

Ca. 1 sekund.

Trodde man måtte betale det som en egen regning. Da tar det jo 1 dag. Jeg har Nordea nettbank og under "overførsel" der kan jeg bare overføre mellom mine egne kontoer. Hvor kan man overføre til en annen konto i Nordea hvor det tar 1 sekund?

Gjest Tror jeg
Skrevet

Gjør du før kl 12 er pengene på konto samme dag ellers dagen etterpå.Gjelder ikke lørdag og søndag

Skrevet

Trodde man måtte betale det som en egen regning. Da tar det jo 1 dag. Jeg har Nordea nettbank og under "overførsel" der kan jeg bare overføre mellom mine egne kontoer. Hvor kan man overføre til en annen konto i Nordea hvor det tar 1 sekund?

Akkurat åssen det fungerer i Nordea vet eg ikkje.

Men i min bank så kommer pengene på konto umiddelbart, og eg får melding om "betaling utført".

Skrevet

Du må foreta overføringen som en vanlig girobetaling til en annen kunde, selv om mottaker er i samme bank.

Men så lenge mottakers konto er i samme bank, går betalingen på øyeblikket, selv om du gjør det på en annen måte enn overføring mellom egne konti.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...