Gjest supperådet Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hvor lang tid tar det om samboeren min overfører penger til min konto når vi bruker samme bank (Nordea)? 0 Siter
smurf78 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Ca. 1 sekund. Trodde man måtte betale det som en egen regning. Da tar det jo 1 dag. Jeg har Nordea nettbank og under "overførsel" der kan jeg bare overføre mellom mine egne kontoer. Hvor kan man overføre til en annen konto i Nordea hvor det tar 1 sekund? 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Gjør du før kl 12 er pengene på konto samme dag ellers dagen etterpå.Gjelder ikke lørdag og søndag 0 Siter
GeirB Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Trodde man måtte betale det som en egen regning. Da tar det jo 1 dag. Jeg har Nordea nettbank og under "overførsel" der kan jeg bare overføre mellom mine egne kontoer. Hvor kan man overføre til en annen konto i Nordea hvor det tar 1 sekund? Akkurat åssen det fungerer i Nordea vet eg ikkje. Men i min bank så kommer pengene på konto umiddelbart, og eg får melding om "betaling utført". 0 Siter
fugazi Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Trodde man måtte betale det som en egen regning. Da tar det jo 1 dag. Jeg har Nordea nettbank og under "overførsel" der kan jeg bare overføre mellom mine egne kontoer. Hvor kan man overføre til en annen konto i Nordea hvor det tar 1 sekund? Du må foreta overføringen som en vanlig girobetaling til en annen kunde, selv om mottaker er i samme bank. Men så lenge mottakers konto er i samme bank, går betalingen på øyeblikket, selv om du gjør det på en annen måte enn overføring mellom egne konti. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.