Gå til innhold

Kjeder meg: Har dere spist mye digg i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest comilona
Skrevet

Prøvde den nye sjokoletta-isen i går, den med vanilje og sjokoladebiter i. Nammis!

Var Grand prix i går så da ble det walters mandler også!

Og kyllingvinger og ris med mango, babymais og annanas og cashewnøtter.

For å ikke snakke om vannmelon og jordbær!

Stor søndagsklem fra matvraket!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

9

• Lillemus

7

• mariaflyfly

3

• meg__123!

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest D*lilith
Skrevet

Her var det pizza og sjokolade i går kveld,og laks med rømme i dag,ikke akkuratt sundt : (

Skrevet

Jeg spiste så mye i går at jeg blir kvalm bare av å tenke på det... :o/

Dagen startet ganske bra med to knekkebrød med makrell og et glass juice og noen timer senere middagspølse med litt makaroni og masse wokgrønnsaker.

Vi jogget 5,5-6 km i kveldinga og etter det gikk det rett utforbakke... 250 gram grillet laks med hvitløksmør, 200 gram pølsedigg, paprike og agurk og etterpå en haug smågodt, vi delte en Hobby og en Snickers også... Ok, det ble kanskje ikke så mye godis egentlig, men myyye mat til kvelds... Men det var så godt! :o)

Gjest comilona
Skrevet

Jeg spiste så mye i går at jeg blir kvalm bare av å tenke på det... :o/

Dagen startet ganske bra med to knekkebrød med makrell og et glass juice og noen timer senere middagspølse med litt makaroni og masse wokgrønnsaker.

Vi jogget 5,5-6 km i kveldinga og etter det gikk det rett utforbakke... 250 gram grillet laks med hvitløksmør, 200 gram pølsedigg, paprike og agurk og etterpå en haug smågodt, vi delte en Hobby og en Snickers også... Ok, det ble kanskje ikke så mye godis egentlig, men myyye mat til kvelds... Men det var så godt! :o)

Hva er pølsedigg?

Gjest mora2
Skrevet

He,he, bra du koser deg!

Jeg sitter nå å gomler på en pose ostepopp..Mmmm.. ;0)

Ble ikke så mye godis i går, bortsett fra endel øl...

Så ble hvertfall nok av kalorier...He,he...

Gjest comilona
Skrevet

Her var det pizza og sjokolade i går kveld,og laks med rømme i dag,ikke akkuratt sundt : (

Vel, pizza trenger ikke å være så himla usunt, og laks er jo faktisk veldig sunt!

Men.. det er uansett utrolig trist å høre at folk hele tiden skal ha et negativt fortegn til mat som ikke utelukkende er helsebringende. Sunnhet kan vel så gjerne bestå ik å unne seg noe usunt!

Alt med måte. Lytter man til kroppens behov og bruker sunn fornuft vil man ha både en sunn kropp OG en sunn psyke.

det er nemlig ikke noe godt for psyken og hele tiden forsake ting man liker godt.

candyqueen_83
Skrevet

Nei vi har begynt på ketolyse igjen så har spist ganske etter boka :o)

Kosa oss med taco m/lavkarbolefser til grand prix. Nam :o)

Deilig å ikke ha lyst på sjokolade :o)

candyqueen_83
Skrevet

Har du prøvd å leve lavkarbo? Det virker som du er glad i mat (?), og da er det en knall måte å slanke seg på. Laks med maaaasse rømme er jo kjempesunt på lavkarbo :o)

Koteletter med hjemmelaget fløtesaus, salater, hjemmelagete kjøttkaker med stekt løk og grønnsaker, fisk med grønnsaker+++++++++ :o)

Skrevet

igår var vi i åtti ars lag så da spiste vi koldtbord, og kaker til dessert. Så dro vi på fest på kvelden og da blir det alltid junk, så da spiste vi tandoori kebab.. :P og brus da.

candyqueen_83
Skrevet

igår var vi i åtti ars lag så da spiste vi koldtbord, og kaker til dessert. Så dro vi på fest på kvelden og da blir det alltid junk, så da spiste vi tandoori kebab.. :P og brus da.

Hei :o)

Skrevet

Nei vi har begynt på ketolyse igjen så har spist ganske etter boka :o)

Kosa oss med taco m/lavkarbolefser til grand prix. Nam :o)

Deilig å ikke ha lyst på sjokolade :o)

Og hva er ketolyse da???

Gjest D*lilith
Skrevet

Har du prøvd å leve lavkarbo? Det virker som du er glad i mat (?), og da er det en knall måte å slanke seg på. Laks med maaaasse rømme er jo kjempesunt på lavkarbo :o)

Koteletter med hjemmelaget fløtesaus, salater, hjemmelagete kjøttkaker med stekt løk og grønnsaker, fisk med grønnsaker+++++++++ :o)

Det har jeg ikke prøvd,men må gjøre noe drastisk snart,ja jeg er veldig glad i mat dessverre.

Gjest D*lilith
Skrevet

Vel, pizza trenger ikke å være så himla usunt, og laks er jo faktisk veldig sunt!

Men.. det er uansett utrolig trist å høre at folk hele tiden skal ha et negativt fortegn til mat som ikke utelukkende er helsebringende. Sunnhet kan vel så gjerne bestå ik å unne seg noe usunt!

Alt med måte. Lytter man til kroppens behov og bruker sunn fornuft vil man ha både en sunn kropp OG en sunn psyke.

det er nemlig ikke noe godt for psyken og hele tiden forsake ting man liker godt.

Jeg er nok altfor glad i mat jeg,men det er jo sant det du skriver "Alt med måte"

candyqueen_83
Skrevet

Det har jeg ikke prøvd,men må gjøre noe drastisk snart,ja jeg er veldig glad i mat dessverre.

Veldig mange har blitt hjulpet av lavkarbodietter, det er dietter hvor du faktisk ikke trenger å sulte deg. Og egentlig for de som skal mer enn 10 kg ned. Om du leser på forumet på www.lavkarbo.no ser du mange som skal ned 10-20-30-40-50-60 kg :o) Les om ketolysekuren f.eks. Du kan stille vanlige mennesker som også slanker seg om alt det du lurer på, og det er masse oppskrifter der :o)

candyqueen_83
Skrevet

Og hva er ketolyse da???

Et kosthold/kur .hvor man unngår karbohydrater bortsett fra i grønnsaker

Gjest D*lilith
Skrevet

Veldig mange har blitt hjulpet av lavkarbodietter, det er dietter hvor du faktisk ikke trenger å sulte deg. Og egentlig for de som skal mer enn 10 kg ned. Om du leser på forumet på www.lavkarbo.no ser du mange som skal ned 10-20-30-40-50-60 kg :o) Les om ketolysekuren f.eks. Du kan stille vanlige mennesker som også slanker seg om alt det du lurer på, og det er masse oppskrifter der :o)

Ok,takk for tipset : )

Tror jeg skal satse på noe sånt,trenger virkelig å gå ned mange kilo.

candyqueen_83
Skrevet

Ok,takk for tipset : )

Tror jeg skal satse på noe sånt,trenger virkelig å gå ned mange kilo.

Du kan også lese på www.ketolyse.no. Der har legen som har kommet frem til denne kuren skrevet litt. Om du prøver et par uker ser du fort om det er noe for deg da. Du kan sikkert også gå ned 3-4 kg første uka. Ganske motiverende. I fjor ble det vel 3 kg på meg første uka :o)

Jeg skal ikke "selge" denne kuren, men etter at jeg har sett hvor bra den virker må jeg bare anbefale det. Kjæresten min gikk ned 16 kg på to mnd, mormor som aldri har klart å slanke seg uansett hva hun spiste har nå gått ned nærmere 10 kg :o)

candyqueen_83
Skrevet

Du kan også lese på www.ketolyse.no. Der har legen som har kommet frem til denne kuren skrevet litt. Om du prøver et par uker ser du fort om det er noe for deg da. Du kan sikkert også gå ned 3-4 kg første uka. Ganske motiverende. I fjor ble det vel 3 kg på meg første uka :o)

Jeg skal ikke "selge" denne kuren, men etter at jeg har sett hvor bra den virker må jeg bare anbefale det. Kjæresten min gikk ned 16 kg på to mnd, mormor som aldri har klart å slanke seg uansett hva hun spiste har nå gått ned nærmere 10 kg :o)

Du måå ikke kjøpe den startpakken det står skrevet om der, det går fint uten også. Men man kan låne boken på biblioteket :o)

Gjest D*lilith
Skrevet

Virker jo bra den kuren der ja : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...