Gå til innhold

Kjeder meg: Har dere spist mye digg i helga?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Virker jo bra den kuren der ja : )

Men etterhvert er man nødt til å se det som en livsstil, og ikke en kur :o) Eller ketolyse er en kur til man er ferdigslanket, men etterpå må det bli mer som fedon osv.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

9

• Lillemus

7

• mariaflyfly

3

• meg__123!

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest D*lilith
Skrevet

Men etterhvert er man nødt til å se det som en livsstil, og ikke en kur :o) Eller ketolyse er en kur til man er ferdigslanket, men etterpå må det bli mer som fedon osv.

Ok : )

Skrevet

Var en tur i Sverige før helga, så det har blitt pinlig mye sjokolade de siste dagene...

Gjest this is a signature
Skrevet

Det eneste "usunne" jeg har hatt i meg er popcorn, med 50% mindre fett riktignok..Og lettbrus. Så ikke det verste da..^^

mariaflyfly
Skrevet

Nei, hittil i helga har det bare vært korprosjekt og atter korprosjekt. Nå er jeg endelig ferdig, så nå kommer ei venninne over for å dele ei flaske vin og bestille pizza (for jeg hadde glemt å handle). Og chilinøtter! Jeg har vært flink og bare spist sunt i lange tider, og i morra er det på'n igjen med knekkebrød. :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg spiste så mye i går at jeg blir kvalm bare av å tenke på det... :o/

Dagen startet ganske bra med to knekkebrød med makrell og et glass juice og noen timer senere middagspølse med litt makaroni og masse wokgrønnsaker.

Vi jogget 5,5-6 km i kveldinga og etter det gikk det rett utforbakke... 250 gram grillet laks med hvitløksmør, 200 gram pølsedigg, paprike og agurk og etterpå en haug smågodt, vi delte en Hobby og en Snickers også... Ok, det ble kanskje ikke så mye godis egentlig, men myyye mat til kvelds... Men det var så godt! :o)

Men siden dere tok en joggetur kunne dere jo egentlig skeie litt ut med god samvittighet..:)

Skrevet

Æææ! Du kjørte i deg en hel boks med sånn aleine? *småkvalm*

Jepp! :o) Når det gjelder pølsedigg og grillet laks er jeg bunnløs.

Skrevet

Men siden dere tok en joggetur kunne dere jo egentlig skeie litt ut med god samvittighet..:)

Det er det min kjære sier også, men de kaloriene vi forbrendte i går er jo inntatt igjen flere ganger siden... ;o)

mariaflyfly
Skrevet

Jepp! :o) Når det gjelder pølsedigg og grillet laks er jeg bunnløs.

Gurimalla. Jeg fikser ikke så mye av majonesbaserte ting. Men jeg er en sucker for chilinøtter. *knasker*

Skrevet

Gurimalla. Jeg fikser ikke så mye av majonesbaserte ting. Men jeg er en sucker for chilinøtter. *knasker*

Jeg hæler jo ikke majones i ren tilstand - usj og fysj! Det er direkte heslig. Trodde ikke jeg likte potetsalat og sånt heller, helt til min kjære overtalte meg til å smake i fjor sommer.

*Fortrenger helt at det sannsynligvis var grunnen til at jeg la på meg flere kilo i fjor sommer*

Gjest påsanna
Skrevet

Jeg hæler jo ikke majones i ren tilstand - usj og fysj! Det er direkte heslig. Trodde ikke jeg likte potetsalat og sånt heller, helt til min kjære overtalte meg til å smake i fjor sommer.

*Fortrenger helt at det sannsynligvis var grunnen til at jeg la på meg flere kilo i fjor sommer*

Majones er sunt! At du ikke liker det er jo en annen side av saken :)

Gjest Rafens
Skrevet

Majones er sunt! At du ikke liker det er jo en annen side av saken :)

Sunt??

Gjest Rafens
Skrevet

Sunt ja :)

Hehe, to ss. majones tilsvarer 198 kalorier og 22 gram fett. Kjempesunt.

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, to ss. majones tilsvarer 198 kalorier og 22 gram fett. Kjempesunt.

For folk på lavkarbo er det sunt, men for andre er det vel kanskje ikke det. Ikke jeg som skrev det var sunt assa :o)

Gjest påsanna
Skrevet

Spiller liten trille når to ss. inneholder nesten 200 kalorier.

Deg om det - sunt er det :)

Gjest påsanna
Skrevet

Spiller liten trille når to ss. inneholder nesten 200 kalorier.

Og du vet vel at det er forskjell på sunne og usunne kalorier?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...