Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-RrrrrrRrrrØker De? :-O

-JA, jeg tilstår!, JEG "røker"!

Men jeg lover på tro og ære; jeg røyker ikke inne, jeg har ikke røyket inne der jeg bor på årevis, jeg skal ikke forpeste deres hybel eller leilighet med ekkel sigarettrøyk. Jeg skal ikke eime av røyklukt eller drysse rundt meg med fæle sneiper.

Jeg er ikke et røyke-monster. Jeg er en hensynsfull person som tilfeldigvis røyker, ja, jeg ER hensynsfull. Jeg stiller meg lengst mulig vekk på bussholdeplassen hvis jeg skal røyke, jeg blåser ut røyken i motsatt vei av tilfeldig forbipasserende, jeg flytter meg hvis det kommer barn, jeg bruker mentoltyggegummi før jeg skal treffe noen, jeg vasker meg på hendene, jeg kaster sneipen i søppelbøttene.

Jeg er et menneske jeg også! ;-)

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

20

• morsan

17

• mariaflyfly

9

• cathlin

7

Gjest D*lilith
Skrevet

Røyker jeg også,men ikke inne og tar hensyn til andre : )

Gjest surikatt
Skrevet

Ja jeg røyker også. Ikke inne selvfølgelig.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

NEI, jeg røker ikke, og liker ikke lukten av røyk, synes det ser fælt ut at mennesker har sneipen i munnen og innhalere giftige gasser, og utånde giftig luft som vi andre må oppholde oss i.

Skrevet

NEI, jeg røker ikke, og liker ikke lukten av røyk, synes det ser fælt ut at mennesker har sneipen i munnen og innhalere giftige gasser, og utånde giftig luft som vi andre må oppholde oss i.

:-)

Skrevet

Kanskje jeg skal bli en skikkelig GRUSOM røykeperson og se hvordan det er: Muhahahahaha ;-)

Skrevet

Nei, jeg røyker ikke, heldigvis. :o)

Gjest Eksrøyker
Skrevet

Var det spørsmål til oss andre om vi røykte?

I såfall, nei. Men jeg skal ikke være høy på pæra for jeg har bare vært røykfri et år.

Før dette har jeg røyket i 20 år.

Skrevet

Nope, tilhører "ikkerøykere for eksempel som oppdrar sine barn til ekle små tyggegummiluktende moralister som går gjennom den eneste røykekupéen på toget og sier æsj det lukter røyk her, røyk er farlig, får kreft" -sitat Odd Børretzen.

Nesten som man får lyst å begynne, men har ikke oppdradd noen små moralister iallfall! ;)

Men nei, jeg røker ikke!. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, jeg røyker ikke.

Setter pris på at røykere tar hensyn, da plager ikke røyken meg.

mariaflyfly
Skrevet

Nei, den lasten er jeg heldigvis fri for ;)

Gjest this is a signature
Skrevet

Kanskje jeg skal bli en skikkelig GRUSOM røykeperson og se hvordan det er: Muhahahahaha ;-)

:-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Ja jeg røyker også. Ikke inne selvfølgelig.

Noen pleier å sitte ved ovnen og blåse ut røyken der. Det funker. Andre sitter under vifta. Men ganske irriterende med folk som "sitter under vifta" uten å blåse røyken dit..:-)

Gjest Kayia
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Røkte mens jeg studerte og før jeg fikk barn, men ikke etterpå. Vedder på det snart koster en hundrings for en tjuepakning?

Skrevet

Heisann - har vi blitt dis? ;-)

Uansett - jeg røyker ikke. Gjorde det noen få år under studietiden, men sluttet for nesten 18 år siden.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg er et røyke-monster...

Jeg røyker inne..Men i peisen..

Jeg går heller ikke langt bort fra andre når jeg røyker.

Ikke vasker jeg hendene mine etter jeg har røykt heller....

Tyggis tar jeg når lysten er der,

Gjest mora2
Skrevet

Jeg er et røyke-monster...

Jeg røyker inne..Men i peisen..

Jeg går heller ikke langt bort fra andre når jeg røyker.

Ikke vasker jeg hendene mine etter jeg har røykt heller....

Tyggis tar jeg når lysten er der,

Sneipen kaster jeg som regel i det store askebegeret...

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, jeg røyker ikke. Men jeg har gjort det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...