Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er et røyke-monster...

Jeg røyker inne..Men i peisen..

Jeg går heller ikke langt bort fra andre når jeg røyker.

Ikke vasker jeg hendene mine etter jeg har røykt heller....

Tyggis tar jeg når lysten er der,

Jøss, jeg kjenner ikke mange småbarnsforeldre som røyker innendørs, gitt. Får du mange reaksjoner på det?

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

20

• morsan

17

• mariaflyfly

9

• cathlin

7

Gjest mora2
Skrevet

Jøss, jeg kjenner ikke mange småbarnsforeldre som røyker innendørs, gitt. Får du mange reaksjoner på det?

Nei, for røyken går rett oppi pipa, så ingen som merker det ;0)

Gjest minuma
Skrevet

He, he - sikkert!! :o

Gjest minuma
Skrevet

Helt sant det.

:0)

:D passer perfekt til kjolene.

Gjest mora2
Skrevet

:D passer perfekt til kjolene.

Henger ikke med nå..

Hva har det med kjolene å gjøre?

Gjest minuma
Skrevet

Henger ikke med nå..

Hva har det med kjolene å gjøre?

Passer med imaget.

Gjest minuma
Skrevet

For to timer siden.

A recent study found that children whose parents smoke outdoors absorb twice the amount of nicotine into their bodies as children whose parents don’t smoke. Dette er altså de som gidder å gå helt ut.

Her er en sammenlikning med de som røyker inne under kjøkkenvifta, åpne vinduer o.l.:

http://pediatrics.aappublications.org/cgi/content/full/113/4/e291

Gjest xbellax
Skrevet

JA, jeg gjør det tenk. På pur faen. På rent trass over det sunnhetstyranniet som blir tredd nedover huene våre hver forbannade dag. Dessuten er jeg en så perfekt person at noen laster må jeg og ha.

Men, jeg driver å kutter ned litt for tiden.

Skrevet

Nei, jeg røker ikke.

-og jeg har aldri prøvd.

Det er faktisk en av de tingene jeg er stolt av - at jeg klarte å stå i mot de tøffe gutta i 9. klasse.

Mrs. Wallace
Skrevet

Haha, det er det bare en røyker som kan tro. Grunnen til at du ikke merker det, er at det allerede er røyk i huset ditt. Hadde du hatt et helt røykfritt hjem, ville du merket forskjellen med en gang om noen prøvde å røyke i peisen din. Jeg har røyket selv, og da innbilte jeg meg også at røyklukten var mindre merkbar enn den virkelig er.

Og dette handler ikke bare om synsing, altså - dette finnes det forskning på.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, det kan bare en røyker tro!

Vi som ikke har røyket på mange år vil merke det umiddelbart.

Og barna også, antakelig, selv om jeg ikke skal si noe om hvor skadelig det er.

Skrevet

Tror du at det ikke lukter røyk av deg når du nettopp har stumpet en sig? Selv om du har blåst røyken opp i pipa eller stått utendørs? *Hehe*

Om du hadde ant hvordan det eimer og stinker av folk som stumper røyken i det de går inn på bussen og så slenger seg ned ved siden av noen. Jeg er veldig glad for at jeg svært sjeldent tar buss nå.

Gjest Elextra
Skrevet

Røykfri siden onsdag...

;-)

Så bra!

En god start er halvveis fullført! *S*

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, jeg røyker ikke.

Men har gjort det tidligere, er vel nærmere 8 år siden sist jeg røyket.

Skrevet

Tror du at det ikke lukter røyk av deg når du nettopp har stumpet en sig? Selv om du har blåst røyken opp i pipa eller stått utendørs? *Hehe*

Om du hadde ant hvordan det eimer og stinker av folk som stumper røyken i det de går inn på bussen og så slenger seg ned ved siden av noen. Jeg er veldig glad for at jeg svært sjeldent tar buss nå.

''Om du hadde ant hvordan det eimer og stinker av folk som stumper røyken i det de går inn på bussen og så slenger seg ned ved siden av noen.''

Ja, huff, har tenkt det samme selv - "om de bare hadde visst"!

Skrevet

''Om du hadde ant hvordan det eimer og stinker av folk som stumper røyken i det de går inn på bussen og så slenger seg ned ved siden av noen.''

Ja, huff, har tenkt det samme selv - "om de bare hadde visst"!

Jeg får pusteproblemer når folk stumper røyken og så slenger seg ned rett ved siden av meg. Det snurper seg sammen i halsen og jeg klarer nesten ikke trekke pusten.

Nå er jeg aldri ute på byen for å feste, men synes det er deilig å kunne spise ute uten å sitte i sigarettrøyk ja - hurra for røykeloven!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...