Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Måtte bare...
Skrevet

He, he, var det godt å få blåst det ut;)

Har _aldri_ påstått å være perfekt. Selv er du ikke tøff nok til å bruke ditt faste nick, det er jeg.

Det har ikke noe med å være tøff. Jeg har ikke hatt fast nick på svært lenge. Helt enkelt fordi jeg ikke lenger ønsker å være en "fast del" av DOL.

Når jeg brukte fast nick så var jeg en kjent skikkelse her inne og sto for alt jeg skrev. Er vel ikke minste farlig det.

Husker foresten veldig godt i førsten du kom. Slet litt med å finne deg til rette her. Du var en del roligere lenge etter det.

;)

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

20

• morsan

17

• mariaflyfly

9

• cathlin

7

hidi, the scorpion
Skrevet

Stolt er nok en overdrivelse, men hvorfor skrive "godt at det er andre" som henne?

Akkurat som om andres feil gjør hennes egne bedre?

Jeg føler meg også "mindre syndig" om det finnes flere som meg, dessverre...;(

Og det finnes ingen stolte røykere. Vi er hatet, utskjelt, bortvist og fordømt, og vi fordømmer oss selv mer enn dere aner..... Å være avhengig er ikke det spor morsomt.

Da er det faktisk en trøst å finne likesinnede, så dumt det enn høres, som er like idiotisk som en selv ;)

Skrevet

Og det finnes ingen stolte røykere. Vi er hatet, utskjelt, bortvist og fordømt, og vi fordømmer oss selv mer enn dere aner..... Å være avhengig er ikke det spor morsomt.

Da er det faktisk en trøst å finne likesinnede, så dumt det enn høres, som er like idiotisk som en selv ;)

:-) Jeg kan forresten skjønne det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det har ikke noe med å være tøff. Jeg har ikke hatt fast nick på svært lenge. Helt enkelt fordi jeg ikke lenger ønsker å være en "fast del" av DOL.

Når jeg brukte fast nick så var jeg en kjent skikkelse her inne og sto for alt jeg skrev. Er vel ikke minste farlig det.

Husker foresten veldig godt i førsten du kom. Slet litt med å finne deg til rette her. Du var en del roligere lenge etter det.

;)

Jeg står for alt jeg har skrevet, både av godt og ondt, og har også beklaget til de, jeg har gått over streken til.

Det var ikke så mye ditt første innlegg som jeg reagerte på, men alle svarene dine, så for meg en meget ydmyk husbond, som slavet i vei for en alltid misfornøyd kone...

Du kan ikke be meg la være å svare, når du legger ut en problemstilling på DOL, som du forventer respons på! Jeg sa min mening, etter å ha lest nedover i tråden, og for meg fremsto du som en halvgal kjerring med støv på hjernen.

Om du i den forbindelse vil trekke frem hele min fortid på DOL (ca 2 1/2 år), må du gjerne det.

hidi, the scorpion
Skrevet

:-) Jeg kan forresten skjønne det.

Det vet jeg du kan ;)

Gjest Seifel
Skrevet

Jeg har ingenting imot røykere, selv om jeg aldri har røkt selv. De jeg har noe imot, er de som påfører/risikerer å påføre barna sine skade, uansett om det er de som røyker inne, ikke fester barna sine i bil o.l.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har ingenting imot røykere, selv om jeg aldri har røkt selv. De jeg har noe imot, er de som påfører/risikerer å påføre barna sine skade, uansett om det er de som røyker inne, ikke fester barna sine i bil o.l.

Jeg forlanger heller ingen respekt for hva jeg gjør, men er ærlig nok til å innrømme en stor karakterbrist. Ingen kan fordømme meg hardere enn det jeg gjør og ingen ønsker seg en røykfri tilværelse mer ....

De to eldste er flyttet fra redet, men den yngste bor fremdeles hjemme.

Ingen kan være gladere enn meg, for at røyk er på vei ut av samfunnet, det er noe jævelskap. Ingen av mine barn røyker (25, 18 og 15), de har sett hva avhengighet av nikotin kan få en til å gjøre :(

Gjest mora2
Skrevet

''Godt å høre at det er andre "barnemishandlere" , egoister og komplette idioter her på Dol også ;0)''

Det virker som du nesten er litt stolt av å være blant disse?!

Jeg er ikke stolt av å røyke nei.

Men jeg ser ikke på meg selv som en barnemishandler, komplett idiot eller egoist.

Og slik ser jeg heller ikke på andre her inne.

Så det var en spøk, men ikke alle som skjønte det tydeligvis...

Gjest mora2
Skrevet

Du er altså et skikkelig monster! :-)

Jepp ;0)

Og i tilegg er jeg visst en komplett idiot, egoist og ikke minst barnemishandler...

He, he, litt artig å se hvordan folk hisser seg opp når de ikke engang vet hvor mye jeg røyker, eller hvor i huset peisen er ;0)

Folk på Dol er flinke til å dømme!

( ikke at jeg er uskyldig selv!!)

Gjest mora2
Skrevet

Er ikke dette litt rart? Jeg synes det er veldig snålt, jeg, å være stolt av at man plager ungene sine, men det er bare meg...

Vet du hvor mye jeg røyker i peisen?

Siden du kan si jeg plager ungene.

Det synes jg er litt rart. Jeg har bevisst IKKE sagt noe om det, men ingen som har spurt heller.... ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg tror at de egentlig mener det motsatte, men at de ikke greier å ta seg semmen til å la være å røke inne sammen med barna, og derfor blåser det seg opp til å være tøffe, når de gjør det som er så skadelig for seg selv og barna sine.

I andre setninger sier de at de vil gjøre alt for barna sine, men det passer jo ikke.

Hilsen

Jeg mener ikke blåse meg opp, eller vøre tøff i det hele tatt.

Men satt i gang en diskusjon for å se reaksjonene til folk.

Gjest mora2
Skrevet

Stolt er nok en overdrivelse, men hvorfor skrive "godt at det er andre" som henne?

Akkurat som om andres feil gjør hennes egne bedre?

Det var en spøk...Kjære tid hvor firkantet enkelte er da!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg er ikke stolt av å røyke nei.

Men jeg ser ikke på meg selv som en barnemishandler, komplett idiot eller egoist.

Og slik ser jeg heller ikke på andre her inne.

Så det var en spøk, men ikke alle som skjønte det tydeligvis...

Så hva kaller du det, da, når folk bevisst utsetter ungene sine for fare? Når man til og med vet at det er farlig?

Gjest ViViola
Skrevet

Vet du hvor mye jeg røyker i peisen?

Siden du kan si jeg plager ungene.

Det synes jg er litt rart. Jeg har bevisst IKKE sagt noe om det, men ingen som har spurt heller.... ;0)

Jeg har ikke sagt noe som helst om omfanget, jeg, påpekte bare at du lurer deg selv ved å tro at peisen fanger opp røykens farlige gasser, og at det virker som du er stolt over å utsette ungene dine for dette.

Ut over det er det ikke særlig interessant for meg hva du gjør og ikke gjør, men du stiller deg jo selvfølgelig lagelig til hugg med slike uttalelser.

Gjest ViViola
Skrevet

Selvfølgelig er hun ikke stolt. Ingen røykere er stolte av å forpeste sine omgivelser;(

Nå drar du den langt, synes jeg.

Så hvorfor velger man den løsningen, da, når man vet det er farlig?

Ser det stadig vekk her inne, når det f.eks. blir påpekt at unger får i seg for mye sukker, så er det om å gjøre å være minst mulig opptatt av sunt kosthold. Blir ubegripelig snodig for meg.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg tror at de egentlig mener det motsatte, men at de ikke greier å ta seg semmen til å la være å røke inne sammen med barna, og derfor blåser det seg opp til å være tøffe, når de gjør det som er så skadelig for seg selv og barna sine.

I andre setninger sier de at de vil gjøre alt for barna sine, men det passer jo ikke.

Hilsen

Det er noen motsetninger i det der, ja, så du har muligens rett i det du sier.

Gjest mora2
Skrevet

Så hva kaller du det, da, når folk bevisst utsetter ungene sine for fare? Når man til og med vet at det er farlig?

Ta det med ro, mine unger er ikke utsatt for fare.

Gjest ViViola
Skrevet

Jepp ;0)

Og i tilegg er jeg visst en komplett idiot, egoist og ikke minst barnemishandler...

He, he, litt artig å se hvordan folk hisser seg opp når de ikke engang vet hvor mye jeg røyker, eller hvor i huset peisen er ;0)

Folk på Dol er flinke til å dømme!

( ikke at jeg er uskyldig selv!!)

Men kjære vene, hva hadde du forventet, da? Å få applaus og klapp på skuldra?

Ett eller annet sted skriver du at du "bevisst" ikke skrev hvor mye du røyker i peisen, bare for å provosere.

Å guri, du greide det! Grattis!

hidi, the scorpion
Skrevet

Så hvorfor velger man den løsningen, da, når man vet det er farlig?

Ser det stadig vekk her inne, når det f.eks. blir påpekt at unger får i seg for mye sukker, så er det om å gjøre å være minst mulig opptatt av sunt kosthold. Blir ubegripelig snodig for meg.

Hvilken løsning?

Jeg er ikke så opptatt av sunt kosthold, liker variert kosthold bedre.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har ikke sagt noe som helst om omfanget, jeg, påpekte bare at du lurer deg selv ved å tro at peisen fanger opp røykens farlige gasser, og at det virker som du er stolt over å utsette ungene dine for dette.

Ut over det er det ikke særlig interessant for meg hva du gjør og ikke gjør, men du stiller deg jo selvfølgelig lagelig til hugg med slike uttalelser.

Ja, jeg skrev det for å se reaksjonene. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...