smurf78 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Er veldig øm på begge sider av halsen, ca. 2 cm under øret. Når jeg trykker der gjør det vondt. Er det noe spesielt med det området? Har vært konstant hes i flere uker nå og går rundt og kremter verre hele tiden. Kan det skyldes derfor? 0 Siter
smurf78 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Hoven lymfekjertel, kanskje? Jaha, er det farlig eller går det over av seg selv? 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jaha, er det farlig eller går det over av seg selv? Eg er ingen lege. Men hvis du ikke har feber, og allmenntilstanden er OK, tror eg ikke dette er noe farlig. 0 Siter
Gjest påsanna Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Det er ulike ting som sitter der, det kan være muskulært, hovne lymfekjertler pga en forbigående infeksjon/virus, mandlene dine. Vedvarende heshet/kremting bør alltid sjekkes av lege - men da snakker vi om at det ikke blir borte over en 3-4 uker. 0 Siter
smurf78 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Det er ulike ting som sitter der, det kan være muskulært, hovne lymfekjertler pga en forbigående infeksjon/virus, mandlene dine. Vedvarende heshet/kremting bør alltid sjekkes av lege - men da snakker vi om at det ikke blir borte over en 3-4 uker. Ok. Har hatt heshet i perioder i mange måneder nå, men tror nok det skyldes at jeg har hatt høyt stoffskifte som nå begynner å normalisere seg/på grensa til lavt. Da er visst bl.a. heshet en av symptomene. 0 Siter
Gjest påsanna Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Ok. Har hatt heshet i perioder i mange måneder nå, men tror nok det skyldes at jeg har hatt høyt stoffskifte som nå begynner å normalisere seg/på grensa til lavt. Da er visst bl.a. heshet en av symptomene. Aha da har du nok svaret der du Jeg har også den sykdommen og er i perioder hes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.