Gå til innhold

Middag i varmluftsovn -krise!

Anbefalte innlegg

Gjest signaturina
Skrevet

Vet at en kan bake flere etasjer med feks boller samtidig. Håper da et en kan ha to etasjer med ildfaste fat med middagsmat i også!!!! Fikk for lite plass på ett plan nemlig, tror dere det går bra? Noen som har erfaringer! Øverst står kyllingfileter i ovnsfast form på hel plate og under en form med gulrotskiver og en form med potetbåter på ei rist. Hjelpe meg, går det bra tro?

Skrevet

Sjekk dem etter halve tiden og bytt evt. plass slik at begge deler får lik varme, ikke alle varmluftovner er like jevne.

Gjest signaturina
Skrevet

Sjekk dem etter halve tiden og bytt evt. plass slik at begge deler får lik varme, ikke alle varmluftovner er like jevne.

Lurt! Takk skal du ha! Blir spennende. Funker det er det jo bare genialt. Kan jo lage masse mat så enkelt som bare det!

Gjest Elextra
Skrevet

Det går nok bra.

Jeg lagde middag på den måten også før jeg fikk varmluftsovn - det gikk bra det også.

Gjest signaturina
Skrevet

Det går nok bra.

Jeg lagde middag på den måten også før jeg fikk varmluftsovn - det gikk bra det også.

Det gikk fint ja! Så det går greit uten varmluft også ja, der kan du se, vi er alt for redd for å prøve oss fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...