Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia
Skrevet

Nå har det gått akkurat et år siden eksen og jeg flyttet fra hverandre, og jeg har egentlig hatt mer enn nok med å finne ut hvordan tilværelsen nå skal være. Syns det var temmelig tøft til å begynne med, men etter jul har jeg hatt det veldig fint, faktisk bedre enn på mange år.

Og jaggu når man aller minst venter det dukker det altså opp en kjekk, flott og snill mann også, så nå går jeg egentlig bare rundt og smiler fåret. Livet er slettes ikke værst gitt! :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Gratulerer:-) - noen som har det ^^

Skrevet

Så flott!

Det er herlig å være forelsket. :o)

Gjest mora2
Skrevet

Kos deg masse :0)

Er herlig å være foresket!

Gjest Kayia
Skrevet

Gratulerer:-) - noen som har det ^^

Takk! :) Kjempekoslig er det! Deilig å være i sånn får-ikke-nok -fase...;)

Gjest Kayia
Skrevet

Kos deg masse :0)

Er herlig å være foresket!

Jepp, og bedre nå enn jeg har hatt det før! Er vel blitt mer voksen, og opplever ikke det samme usikkerhetsstresset jeg gjorde før i tiden... ;)

Gjest Kayia
Skrevet

Så flott!

Det er herlig å være forelsket. :o)

Kjempedeilig! :D Gleder meg allerede til å ringe og småprate litt nå etter at begges unger er i seng.. :)

Skrevet

Så fint å høre! :) Håper dere får masse tid sammen fremover da :)

Gjest Kayia
Skrevet

Så fint å høre! :) Håper dere får masse tid sammen fremover da :)

Vi er såpass heldige her at vi har unger samme uke, så annenhver uke ligger det nok an for sene kvelder og litt trøtt tryne på jobb framover ja... ;)

Skrevet

Takk! :) Kjempekoslig er det! Deilig å være i sånn får-ikke-nok -fase...;)

Er det sånn at du ikke klarer å spise eller sove? :)

Gjest Kayia
Skrevet

Er det sånn at du ikke klarer å spise eller sove? :)

Når du sier det - uvanlig lavt behov for mat og søvn ja...:D

Og så går tiden så vanvittig fort! Denne uka har vi vært masse sammen etter jobb, og hver kveld er klokka plutselig halv to uten at vi har merket det, hehe. Det nye livet gir rom bare for 5 timer søvn pr natt... ;)

Skrevet

Når du sier det - uvanlig lavt behov for mat og søvn ja...:D

Og så går tiden så vanvittig fort! Denne uka har vi vært masse sammen etter jobb, og hver kveld er klokka plutselig halv to uten at vi har merket det, hehe. Det nye livet gir rom bare for 5 timer søvn pr natt... ;)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...