Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det framleis mulig å møte opp på flyplassen og kjøpe sjansebillett? Jeg er bortimot blakk, men skal til Oslo for å ta en eksamen på onsdag.

Gjest på skinner
Skrevet

Jeg vet ikke svaret på dette med sjansebilletter, men jeg tenkte litt på dette med å komme sikkert frem til eksamen. Det er jo råviktig at du kommer frem i tide.

Kanskje vil det sikreste være å ta toget? Jeg skjønner at det er kjipt å være så blakk, men som student får du vel rabatt som kanskje hjelper litt?

Jeg vil i alle fall ønske deg lykke til på eksamen. Håper du kommer trygt frem uten stress og forsinkelser!

Gjest Elextra
Skrevet

Husk at også med Norwegian o.l. blir billettene billigere nær avreise. Ville derfor sjekket på nettet dagen før.

Har selv antatt at det å møte opp på flyplassen for billigbilletter ikke er noen opsjon lenger, men vet egentlig ikke.

Skrevet

Husk at også med Norwegian o.l. blir billettene billigere nær avreise. Ville derfor sjekket på nettet dagen før.

Har selv antatt at det å møte opp på flyplassen for billigbilletter ikke er noen opsjon lenger, men vet egentlig ikke.

''Husk at også med Norwegian o.l. blir billettene billigere nær avreise. Ville derfor sjekket på nettet dagen før.''

Det er en sannhet med modifikasjoner. Vi kjøpte billetter et halvår i forveien da vi skulle til London og noen dager før vi skulle dra var prisen 2-3 ganger høyere!

Gjest Elextra
Skrevet

''Husk at også med Norwegian o.l. blir billettene billigere nær avreise. Ville derfor sjekket på nettet dagen før.''

Det er en sannhet med modifikasjoner. Vi kjøpte billetter et halvår i forveien da vi skulle til London og noen dager før vi skulle dra var prisen 2-3 ganger høyere!

Ja, prisen følger etterspørselen. Er det mange billetter igjen like før, faller prisen drastisk. På avgangen din var det sikkert svært få billetter igjen, og Norwegian spekulerer da i at de som absolutt vil dra betaler den høye prisen.

Skrevet

Hvis du er student eller ungdom under 26 år, så kan du kjøpe ungdomsbillett med sas til rundt 700 kr.

mariaflyfly
Skrevet

''Husk at også med Norwegian o.l. blir billettene billigere nær avreise. ''

Det tror jeg aldri har stemt når jeg har skullet skaffe meg en flybillett. Og jeg har flytt MYE innenlands med Norwegian de to siste åra. :(

Gjest Elextra
Skrevet

''Husk at også med Norwegian o.l. blir billettene billigere nær avreise. ''

Det tror jeg aldri har stemt når jeg har skullet skaffe meg en flybillett. Og jeg har flytt MYE innenlands med Norwegian de to siste åra. :(

Jeg trodde det stemte om det var mange billetter igjen.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg trodde det stemte om det var mange billetter igjen.

Det kan selvfølgelig hende. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...