Gå til innhold

Personlig assistent multifunksjonshemmet

Anbefalte innlegg

wuhanbeijing
Skrevet

Har noen her erfaringer fra slikt arbeid? Gjennom Uloba. Multifunksjonshemmet ung mann, bor i egen leilighet, 2 assistenter på hvert av dagskiftene, en på nattevakt. Blir sprø av kontorjobben min, og vurderer sterkt å skifte arbeid totalt.

Gjest Nooot now..
Skrevet

Jobber som personlig assistent gjennom uloba. Dette er jo veldig individuelle jobber, da behovene til arbeidslederene er veldig forskjellige.

Jeg jobber veldig tett på familien til min arbeidsleder og det er ikke alltid like enkelt. En ting du må huske på er at du må være veldig fleksibel i denne jobben, blir litt for mye av det etter min mening.

Hvor mange timer i uken er det snakk om? Du vet sikkert hva lønn osv er?

wuhanbeijing
Skrevet

Jobber som personlig assistent gjennom uloba. Dette er jo veldig individuelle jobber, da behovene til arbeidslederene er veldig forskjellige.

Jeg jobber veldig tett på familien til min arbeidsleder og det er ikke alltid like enkelt. En ting du må huske på er at du må være veldig fleksibel i denne jobben, blir litt for mye av det etter min mening.

Hvor mange timer i uken er det snakk om? Du vet sikkert hva lønn osv er?

Sjekka ut Uloba sine sider, 132,- i timen vanlig dagtid, stod det der. I dette tilfelle er det nærstående slektning som fungerer som arbeidsleder. I følge Uloba sine sider virker det jo ganske regulert, med timeskjemaer, retitgheter og plikter, pensjon, sykepenger, feriepenger og sånn. Jobber i staten nå, er vant til at alt funker, har det jo greitt her og, fleksitid bl.a., men jeg føler at jeg sovner mentalt på jobb, og har 17 år igjen til pensjonalderen...