GoodTimes Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg mistet hodet da jeg skulle kjøpe stripete bomullsgenser, og endte med to, en jeg trengte og en jeg ikke trengte. Den jeg ikke trengte var plommerød og mørkt kakifarget. Problem: jeg har ingenting som går til den siste. Verken plommerødt eller kakifarget (khaki, for den som foretrekker det). Jeg vil kjøpe meg en kaki/khakibukse, men ettersom jeg riktignok har slanke bein og passe stor rumpe, er jeg ganske drøy rundt livet uansett. Hvor søren skal jeg finne en stor kaki/khakibukse? I Oslo. 0 Siter
frk.s Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Kjempefine bolmull/lin beige/kakhi bukser på Cubus - str.46 er største tror jeg.. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Kjempefine bolmull/lin beige/kakhi bukser på Cubus - str.46 er største tror jeg.. Å, bra! Takk! Det holder lenge for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.