Gjest uten nick her Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Hva må jeg tenke på? Er bsu-kontoen i mitt navn min? Vi må vel fylle ut noen papirer? Får jeg noe støtte? (Jeg jobber deltid.) Hvor lenge varer en seperasjon? 0 Siter
Gjest seprep Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Er bsu-kontoen i mitt navn min? Alt er felles uansett hvilket navn det står på. Kun det en hadde med seg inn i ekteskapet er ikke felles. Vi må vel fylle ut noen papirer? Ja. De får du hos fylkesmannen. Får jeg noe støtte? (Jeg jobber deltid.) Ikke om du ikke har små barn. Da frå du bla barnetrygd for et barn mer enn du har + bidrag fra moren. Hvor lenge varer en seperasjon? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Her finner du en del informasjon http://www.skilsmisse.net/separasjon.asp Hilsen 0 Siter
Gjest uten nick her Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Er bsu-kontoen i mitt navn min? Alt er felles uansett hvilket navn det står på. Kun det en hadde med seg inn i ekteskapet er ikke felles. Vi må vel fylle ut noen papirer? Ja. De får du hos fylkesmannen. Får jeg noe støtte? (Jeg jobber deltid.) Ikke om du ikke har små barn. Da frå du bla barnetrygd for et barn mer enn du har + bidrag fra moren. Hvor lenge varer en seperasjon? Studielånet mitt; det er vel personlig? Vi har en bil i hans navn som begge har betalt på; hva med den? Verdien er ikke så høy da, men litt er det jo. 0 Siter
Gjest uten nick her Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Her finner du en del informasjon http://www.skilsmisse.net/separasjon.asp Hilsen Takk. :-) 0 Siter
GeirB Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Er bsu-kontoen i mitt navn min? Alt er felles uansett hvilket navn det står på. Kun det en hadde med seg inn i ekteskapet er ikke felles. Vi må vel fylle ut noen papirer? Ja. De får du hos fylkesmannen. Får jeg noe støtte? (Jeg jobber deltid.) Ikke om du ikke har små barn. Da frå du bla barnetrygd for et barn mer enn du har + bidrag fra moren. Hvor lenge varer en seperasjon? ''Da frå du bla barnetrygd for et barn mer enn du har + bidrag fra moren.'' Det var ikkje sagt noe om de hadde barn, og om omsorgsløsningen de ville velge. Du skriver: "+ bidrag fra moren." ??? 0 Siter
Gjest seprep Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Studielånet mitt; det er vel personlig? Vi har en bil i hans navn som begge har betalt på; hva med den? Verdien er ikke så høy da, men litt er det jo. Det har ingen betydning hvem noe "står på" verken aktiva (bil, hus båt), eller passiva (gjeld). Alt deles på midten. Alle aktiva legges sammen, Fra dette trekkes gjelden. Resten deles på to. 0 Siter
Gjest seprep Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 ''Da frå du bla barnetrygd for et barn mer enn du har + bidrag fra moren.'' Det var ikkje sagt noe om de hadde barn, og om omsorgsløsningen de ville velge. Du skriver: "+ bidrag fra moren." ??? Gud vet - men hun sier det ikke :-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det har ingen betydning hvem noe "står på" verken aktiva (bil, hus båt), eller passiva (gjeld). Alt deles på midten. Alle aktiva legges sammen, Fra dette trekkes gjelden. Resten deles på to. Lån fra lånekassen er personlig gjeld, og kommer ikke inn i potten. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.