Gå til innhold

utslitt


destgirl

Anbefalte innlegg

jeg går og går, men finner ikke målet

stegene går saktere og saktere.. er så sliten

det verker i hele kroppen..

jeg kikker, men ser ikke

jeg puster men jeg lever ikke..

prøve å holde ut...prøver

så sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Kjære deg... Sett deg ned litt, hvil deg... Det er av og til slik, man mister retning og mål, hvil deg litt... du vil finne tilbake. Har du noen du kan holde deg fast i når det stormer som verst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg... Sett deg ned litt, hvil deg... Det er av og til slik, man mister retning og mål, hvil deg litt... du vil finne tilbake. Har du noen du kan holde deg fast i når det stormer som verst?

takk for svar,

er veldig sant det, var godt å høre det, for overhører liksom den tanken om å slappe av..

er endel alene, så blir mer meg selv og tankene og følelsene...

men takk for svaret, hjalp meg litt :)

håper du har det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

takk for svar,

er veldig sant det, var godt å høre det, for overhører liksom den tanken om å slappe av..

er endel alene, så blir mer meg selv og tankene og følelsene...

men takk for svaret, hjalp meg litt :)

håper du har det bra?

Jeg har det fint :-)

Snakker du med noen, får du noen form for hjelp? Aldri klokt å være for mye alene med tankene sine, i blant vokser de seg for store og dersom man er skjør oghudløs kan de lett ta overtaket. Forsøk å finn noe (venner, cafèbesøk, film, bok) et eller annet som kan gi tankene motvekt. Jeg håper du har en litt mindre stormfull dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det fint :-)

Snakker du med noen, får du noen form for hjelp? Aldri klokt å være for mye alene med tankene sine, i blant vokser de seg for store og dersom man er skjør oghudløs kan de lett ta overtaket. Forsøk å finn noe (venner, cafèbesøk, film, bok) et eller annet som kan gi tankene motvekt. Jeg håper du har en litt mindre stormfull dag...

jeg både har og ikke har noen å snakke med.

det jeg virkelig kjenner og føler på, er bare hos meg, andre ting kan jeg dele med noen,

prøver å koble av, men så fort jeg har fri, kommer tankene og følelsene flygende inn til meg..

da rømmer jeg vekk i min drømmeverden hvis det blr helt grusomt..prøver iallefall..

men takk for tips,

kanskje jeg må finne meg ei god bok..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

jeg både har og ikke har noen å snakke med.

det jeg virkelig kjenner og føler på, er bare hos meg, andre ting kan jeg dele med noen,

prøver å koble av, men så fort jeg har fri, kommer tankene og følelsene flygende inn til meg..

da rømmer jeg vekk i min drømmeverden hvis det blr helt grusomt..prøver iallefall..

men takk for tips,

kanskje jeg må finne meg ei god bok..:)

hvordan går det med deg.. og hvor lenge skal du velge å være alene med deg du går å bærer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...