Gå til innhold

Guri Schanke skilt

Anbefalte innlegg

Gjest Loroa
Skrevet

Leser i avisen i dag at Guri Schanke og Øyvind Blunck skal skilles etter 25 år.

Noen som ble veldig overrasket over det? Er det ikke ofte sånn da når en av partene i et forhold opplever mye suksess? Guri Schanke har jo vært veldig i vinden de siste par årene med Grand Prix, Showgirls, Skal vi danse... og poserer støtt og stadig på kjendisfester med sin ungdommelige, fine kropp.

Ikke helt tilfeldig at dette gikk i dass?

Skrevet

Jeg kjenner dem ikke, kun fra media, så det vi "ser" er kun fra troverdige Se&Hør ;o)

Deres forhold eller ikke er et privat anliggende, synes jeg.

Gjest way down
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211878279' post='3885639]

Jeg kjenner dem ikke, kun fra media, så det vi "ser" er kun fra troverdige Se&Hør ;o)

Deres forhold eller ikke er et privat anliggende, synes jeg.

Så du synes at deres forhold er et offentlig anliggende?

Gjest prust
Skrevet

Vet du - det interesserer meg bare ikke en tøddel!

Om kjendiser gifter seg eller skilles, om de får barn eller ikke - om de er i selskap med den eller den, eller har på seg rød eller gul kjole - det er bare så fullstendig uinteressant!!!!

Skrevet

Så du synes at deres forhold er et offentlig anliggende?

Kjøp dge nye briller;-)

Gjest mora2
Skrevet

Er sikkert ikke lett å få det til å fungere når de begge jobber så mye...

Skrevet

Om kjendiser gifter seg eller skilles, om de får barn eller ikke - om de er i selskap med den eller den, eller har på seg rød eller gul kjole - det er bare så fullstendig uinteressant!!!!

Nei, har du hørt! Når det er store arrangementer av typen Oscar-utdeling eller kongelig giftermål i Danmark er kjolene det ALLER viktigste! Jeg og datteren min lurer til og med på å synke ned på lavmålet og kjøpe Se og Hør denne uken, vi vil se ALLE kjolene da Henrik(?) eller var det Joachim ? giftet seg med nydelige Marie i helgen!

mvh

Gjest prust
Skrevet

Nei, har du hørt! Når det er store arrangementer av typen Oscar-utdeling eller kongelig giftermål i Danmark er kjolene det ALLER viktigste! Jeg og datteren min lurer til og med på å synke ned på lavmålet og kjøpe Se og Hør denne uken, vi vil se ALLE kjolene da Henrik(?) eller var det Joachim ? giftet seg med nydelige Marie i helgen!

mvh

Hadde ikke hørt om noe bryllup jeg, før det var en tråd på DOL her om fargene på kjolene til diverse gjester....

Så jeg kikket nå på en link, og så Victoria eller Madelaine i en rød kjole. Dypere enn det gidder jeg ikke å dykke... ;-)

Skrevet

Hadde ikke hørt om noe bryllup jeg, før det var en tråd på DOL her om fargene på kjolene til diverse gjester....

Så jeg kikket nå på en link, og så Victoria eller Madelaine i en rød kjole. Dypere enn det gidder jeg ikke å dykke... ;-)

Den ALLER viktigste er selvsagt brudekjolen! Jeg er sikkert "litt" påvirket av datteren min på 14 og...:-)

mvh

Skrevet

Jeg er veldig enig med deg, jeg fatter ikke at dette kan være noe av interesse.

Det interesserer meg midt bak.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det jeg blir mest overrasket over, er at noen tror de får oversikt over forholdet til to mennesker de ikke kjenner bare ved å lese sladrebladene.

Gjest way down
Skrevet

Kjøp dge nye briller;-)

Ja, søren - de gamle er helt oppskrapte. *Freser avgårde til Claes Ohlson eller Nille*

Gjest only at the dentist's
Skrevet

Ingen leser Se&Hør, bare unntaksvis på lege- eller tannlegekontoret. Der må jammen være mange slike kontorer her i landet, siden de selger titusenvis av eks. hver uke av bladet.

Gjest prust
Skrevet

Ingen leser Se&Hør, bare unntaksvis på lege- eller tannlegekontoret. Der må jammen være mange slike kontorer her i landet, siden de selger titusenvis av eks. hver uke av bladet.

*s*

Jeg har - med hånden på hjertet - ALDRI kjøpt et Se og Hør i mitt liv!

Jeg kikker derimot på det 1-3 ganger i løpet av et år - da enten hos svigermor, eller hos frisøren.

Sist gang var hos frisøren i forrige uke. Husker ingenting av det som stod der.....

Gjest prust
Skrevet

Jeg er veldig enig med deg, jeg fatter ikke at dette kan være noe av interesse.

Det interesserer meg midt bak.

:-)

Gjest prust
Skrevet

Den ALLER viktigste er selvsagt brudekjolen! Jeg er sikkert "litt" påvirket av datteren min på 14 og...:-)

mvh

Brudekjoler er flotte å se på - når en kjenner bruden!

Hva kjendiser gifter seg i, er totalt uinteressant for meg.....

Skrevet

Ja, søren - de gamle er helt oppskrapte. *Freser avgårde til Claes Ohlson eller Nille*

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...