Gå til innhold

Bunad fra diverse firma

Anbefalte innlegg

Gjest Bunad please
Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer fra noen av disse internettselskapene? Er litt skjeptisk. Er det noen som kan anbefale noen andre bunadssyerskere, til fornuftig pris. Ca 16000.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilken bunad du skal ha da...

Gjest Bunad please
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilken bunad du skal ha da...

Tar hintet MEN har du noen erfaringer, eller er det bare noe du tror? Jeg kjøper uansett gjerne i Norge, så hvis du vet om en som kan sy en bunad til 16000 så skrik ut!

Skrevet

Tar hintet MEN har du noen erfaringer, eller er det bare noe du tror? Jeg kjøper uansett gjerne i Norge, så hvis du vet om en som kan sy en bunad til 16000 så skrik ut!

Det er umulig å si at en bunad koster en eksakt sum uten at man vet hvilken bunad det er snakk om! Trønderbunaden som jeg har er det lite broderier på, kun på skjorta, og den koster mye mindre enn f.eks. bunader med masse broderier både på stakk, forkle og vest.

Min kostet vel ca. 12.000,- for 15 år siden, andre bunader koster fort 30-40.000,-. Og bunadsøm foregår vel stort sett i de fylker eller steder der bunaden kommer fra, det er neppe mange som bor i Nordland og syr hardangerbunad f.eks.

Gjest Bunad please
Skrevet

Det er umulig å si at en bunad koster en eksakt sum uten at man vet hvilken bunad det er snakk om! Trønderbunaden som jeg har er det lite broderier på, kun på skjorta, og den koster mye mindre enn f.eks. bunader med masse broderier både på stakk, forkle og vest.

Min kostet vel ca. 12.000,- for 15 år siden, andre bunader koster fort 30-40.000,-. Og bunadsøm foregår vel stort sett i de fylker eller steder der bunaden kommer fra, det er neppe mange som bor i Nordland og syr hardangerbunad f.eks.

Nordlandsbunad ;)

Skrevet

Nordlandsbunad ;)

Kontakt Husfliden i Nordland?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...