Gjest Hallus Valgus Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Noen som har erfaring med dette? Er det lang ventetid for å få fjernet dem? 0 Siter
Gjest Hallus Valgus er kult navn Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Min mor tok operasjon for dette for noen år siden. Grei rekovalisens, men mye smerter første dagene/uken. Behov for god smertelindring. Rullet seg rundt i lånt rullestol, og kom seg dag for dag. Ble etter det raskt frisk og fin, veldig fornøyd med resultatet. Ventetid er nok forskjellig fra sykehus til sykehus. Ring og hør! Fritt sykehusvalg, men forhør deg om kirurgenes referanser/kunnskap/erfaring, like viktig her som ved andre operative inngrep. Lykke til!! 0 Siter
Gjest Hallux valgus Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Min mor tok operasjon for dette for noen år siden. Grei rekovalisens, men mye smerter første dagene/uken. Behov for god smertelindring. Rullet seg rundt i lånt rullestol, og kom seg dag for dag. Ble etter det raskt frisk og fin, veldig fornøyd med resultatet. Ventetid er nok forskjellig fra sykehus til sykehus. Ring og hør! Fritt sykehusvalg, men forhør deg om kirurgenes referanser/kunnskap/erfaring, like viktig her som ved andre operative inngrep. Lykke til!! Mulig Hallus Valgus er et kult navn, men snakker vi om feilstilling i stortåen, er navnet hallux valgus http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2713 0 Siter
Gjest Halllux Valgus er kult navn Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Mulig Hallus Valgus er et kult navn, men snakker vi om feilstilling i stortåen, er navnet hallux valgus http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2713 Jeg vet godt hva Hallus Valgus er.... Kom ikke det frem av svaret mitt til deg? 0 Siter
Gjest Hallux valgus Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jeg vet godt hva Hallus Valgus er.... Kom ikke det frem av svaret mitt til deg? Jasså 0 Siter
tveita1365380780 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Ca 1 års ventetid opplevde jeg,men det er kanskje mindre andre plasser. Ca 45 min tok operasjonen. Mye smerter de første dagene. Gips i 6 uker og noen fæle dager etterpå med stiv fot og tå. Skal ha utrolig mye vondt i fot nr 2 før jeg opererer den. 0 Siter
Gjest Halllux Valgus er kult navn Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jasså Og med det mener du....?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.