Gå til innhold

Overnattingsbesøk

Anbefalte innlegg

Gjest Overnatting
Skrevet

Ville du la din sønn få ha overnattingsbesøk av andre gutter hvis han var homofil ?

Gjest Rafens
Skrevet

Kommer an på hvor gammel han er?? 13 år? Nei. 18 år? Kanskje.

30 år? Selvsagt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet ikke. Kommer litt an på alderen.

Gjest mallet
Skrevet

Kommer an på alderen. Fra 16 år og oppover, ja. Under 16 år ville jeg sett an situasjonen og vennskapsforholdet, på samme måte som om det hadde vært en jente og en heterofil gutt. Om jeg hadde en sønn på 15 som fortalte at han var homofil ville jeg ikke plutselig begynt å nekte bestekompisen gjennom hele grunnskolen å komme på overnattingsbesøk, medmindre jeg hadde noen mistanke om at de var kjærester.

Skrevet

Det ville nå komme an på gutten, alderen og de andre guttene det.

Ville det være noen forskjell hvis det var ei jente som var lesbisk og hadde overnattingsbesøk av venninner?

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Så fremt de ikke skulle dele seng, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg skulle blande meg inn i det.

Skrevet

Ja, det håper jeg da. Jeg ser ihvertfall ingen grunn til å nekte overnattingsbesøk av _prinsipp_, hva enten gutten er 13, 16 eller 18 år gammel.

Men unntak kan jo alltids tenkes i konkrete tilfelle, også for en homofil sønn.

Skrevet

Pga?

Fordi jeg ikke vil at sønnen min skal putte tissefanten sin inni rompa til kameraten sin i mitt hjem. Noe mer?

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Fordi jeg ikke vil at sønnen min skal putte tissefanten sin inni rompa til kameraten sin i mitt hjem. Noe mer?

Visst du lå i sengen, ved siden av en homofil kamerat, ville du skiftet legning da?

Skrevet

Visst du lå i sengen, ved siden av en homofil kamerat, ville du skiftet legning da?

Det er heldigvis et spørsmål jeg aldri blir nødt til å ta stilling til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...