Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva med utvortes, bading i øl??

Næsj, det er sløsing med øl.

Øl og gode venner er det beste middelet for å føle seg toppers. Men ikke så mye øl at man føler seg ræva dagen etter, da. :o)

Gjest minnah
Skrevet

Ok:-) Men bruker du det utenpå annet pudder eller krem-ting?

Bruker den helt til slutt ja. Bruker ansiktskrem, litt foundation på røde prikker, kviser og sånn, og børster litt solpudder på når kremen er tørr. Et vidundermiddel for min del :-)

Gjest minnah
Skrevet

Forslag til parfyme? Syns det er vanskelig å finne sånne parfymer. Escada sine blir fort altfor søte.

Jeg er så utrolig dårlig på å huske navn på slikt, men mener det er Ralph Lauren som har kommet med en sommerlukt nå, en rosa liten flaske. Eller, rosa innhold. Jeg synes den lukter helt nydelig, men har ikke bestemt meg for å kjøpe ennå. Jeg går stadig innom parfymerier og sprayer og sniffer, men får aldri helt bestemt meg :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er så utrolig dårlig på å huske navn på slikt, men mener det er Ralph Lauren som har kommet med en sommerlukt nå, en rosa liten flaske. Eller, rosa innhold. Jeg synes den lukter helt nydelig, men har ikke bestemt meg for å kjøpe ennå. Jeg går stadig innom parfymerier og sprayer og sniffer, men får aldri helt bestemt meg :-)

Er det noen av disse? Kan ikke se at noen er nye.

http://eu.strawberrynet.com/wfrag.aspx?BrandId=6&goChar=R

candyqueen_83
Skrevet

Tror det er den som heter Cool jeg tenker på.

Den er god ja :o) Hot er også veldig god. Har tenkt på å kjøpe dem i et par år, men aldri gjort det. Kanskje det blir den nye parfymen min i sommer :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...