Mrs. Wallace Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Hva med utvortes, bading i øl?? Næsj, det er sløsing med øl. Øl og gode venner er det beste middelet for å føle seg toppers. Men ikke så mye øl at man føler seg ræva dagen etter, da. ) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Ok:-) Men bruker du det utenpå annet pudder eller krem-ting? Bruker den helt til slutt ja. Bruker ansiktskrem, litt foundation på røde prikker, kviser og sånn, og børster litt solpudder på når kremen er tørr. Et vidundermiddel for min del :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Forslag til parfyme? Syns det er vanskelig å finne sånne parfymer. Escada sine blir fort altfor søte. Jeg er så utrolig dårlig på å huske navn på slikt, men mener det er Ralph Lauren som har kommet med en sommerlukt nå, en rosa liten flaske. Eller, rosa innhold. Jeg synes den lukter helt nydelig, men har ikke bestemt meg for å kjøpe ennå. Jeg går stadig innom parfymerier og sprayer og sniffer, men får aldri helt bestemt meg :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er så utrolig dårlig på å huske navn på slikt, men mener det er Ralph Lauren som har kommet med en sommerlukt nå, en rosa liten flaske. Eller, rosa innhold. Jeg synes den lukter helt nydelig, men har ikke bestemt meg for å kjøpe ennå. Jeg går stadig innom parfymerier og sprayer og sniffer, men får aldri helt bestemt meg :-) Er det noen av disse? Kan ikke se at noen er nye. http://eu.strawberrynet.com/wfrag.aspx?BrandId=6&goChar=R 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Er det noen av disse? Kan ikke se at noen er nye. http://eu.strawberrynet.com/wfrag.aspx?BrandId=6&goChar=R Tror det er den som heter Cool jeg tenker på. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Tror det er den som heter Cool jeg tenker på. Den er god ja ) Hot er også veldig god. Har tenkt på å kjøpe dem i et par år, men aldri gjort det. Kanskje det blir den nye parfymen min i sommer ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.