Gjest this is a signature Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 det? Min bråker noe så fælt...Den er ny. Akkurat de gangene den jobber, lager den veldig lyd...Normalt? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Har du sjekka med flere plater? Jeg har lagt merke til at her hos meg det er DVD-plata sin feil om det bråker. Har noen få plater som lager et forferdelig bråk før de kommer skikkelig i gang, etterpå roer de seg ned. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Har du sjekka med flere plater? Jeg har lagt merke til at her hos meg det er DVD-plata sin feil om det bråker. Har noen få plater som lager et forferdelig bråk før de kommer skikkelig i gang, etterpå roer de seg ned. Ja, tror det er forskjell på platene...Merkelig... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Ja, tror det er forskjell på platene...Merkelig... Da er det antakeligvis platene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.