Gå til innhold

male lite rom, trenger tips

Anbefalte innlegg

Gjest maleguri
Skrevet

jeg skal male et lite rom, som er ca 201*106 kvadratmeter.

tenkte ha 2 forskjellige farger der inne, kiwi(lys grønn/grå) og tango (lady) tango er en veldig knæsj farge, lurte på å ha den på ene veggen, men lurer på om d kan bli litt for voldsomt, siden rommet er så lite. så lurer på å bruke markerings tape og heller male f.eks en tykk og en tynn stripe med tango(rød orange)

noen som har råd?

Gjest fargeklatten.
Skrevet

Ville aldri hatt to farger på veggen i et så lite rom. Ha en lys farge over det hele og bruk den sterke fargen i puter, gardiner e.l. avhengig av hva du skal bruke rommet til.

Gjest maleguri
Skrevet

Ville aldri hatt to farger på veggen i et så lite rom. Ha en lys farge over det hele og bruk den sterke fargen i puter, gardiner e.l. avhengig av hva du skal bruke rommet til.

det er et lite do :)

så ingen puter og gardiner der...

Skrevet

Da ville jeg heller gått for den stripen du sier,evt dobbelstripe. Ser dette er på et toalett. Prøv å få tak i dolokk i samme farge som stripen +håndkle i samme farge. Da blir det sikkert stilig. En mørk vegg i et så lite rom vil gjøre rommet enda mindre.

Skrevet

201x106 kvadratmeter er rene kongedømmet... ;o)

2x1 meter tenker jeg er riktig. Siden dette er et toalett så er det bare å slå seg løs synes jeg! Det er jo ikke et rom man oppholder seg mer enn noen minutter av gangen. Selv malte jeg mitt forrige toalett hvitt med tallerkenstore lilla prikker på vegger og tak, døra ble lilla med 3 like store hvite rundinger som ungene og jeg satte håndavtrykkene våre i. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

''jeg skal male et lite rom, som er ca 201*106 kvadratmeter''

Dette rommet er jo på over 20 mål! :o Antar du mener at rommet er 201*106 cm, altså 2,13 kvadratmeter :).

Om rommet var et oppholdsrom ville jeg aldri valgt to farger på et så lite rom, men på et toalett er "alt lov", enig med Lillemus der. Generelt synes jeg det holder med hvitt og én farge, men vanskelig å uttale seg om fargene du nevner uten å ha sett dem.

Gjest mora2
Skrevet

Dette hørtes voldsomt ut til et lite rom...

Hadde holdt meg til en lys farge...

Evt tapensert 3D på den ene veggen, og malt den i samme farge.

Gjest Rafens
Skrevet

Hadde jeg kommet inn på et lite dass med de fargene, hadde jeg heller holdt meg.

fargeklatten
Skrevet

det er et lite do :)

så ingen puter og gardiner der...

Da henger du opp noen morsomme og fargerike bilderammer med mye av din ønskefarge og legger et lite fargerikt rye med samme farge på gulvet og fresh såpe på servanten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...