fru Burlefot Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal lage en rask og grei middag til tre voksne personer i dag - men jeg er helt blank når det gjelder forslag. Kom med tips, noen? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Jeg vet jo ikke hva dere liker, men her er noen forslag: wok (bruk wokblanding og scampi fra frysedisken + ferdig saus f.eks.), pitabrød med kylling og salat, wraps med røkelaks og omelett inni, en eller annen pastarett. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Tar grilling for lang tid? Ferdig grillet kylling som bare varmes opp på grill eller i ovnen/pannen. Salat, (og potetsalat) og båtpoteter. Så kan du kjøpe en ferdig bearnaiseboks så dere får littegrann saus å dyppe potetene i. Varmes totalt 5min i mikroovnen, den er kjempegod 0 Siter
Speak Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Kyllingfilet og div. grønnsaker kuttes i biter og stekes. Tilsett hønsebuljong, krydder og litt matfløte. Jevnes. Serveres med pasta og gjerne litt sweet chilli saus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.