Gå til innhold

Rask middag - tips?

Anbefalte innlegg

fru Burlefot
Skrevet

Jeg skal lage en rask og grei middag til tre voksne personer i dag - men jeg er helt blank når det gjelder forslag. Kom med tips, noen?

Fortsetter under...

Gjest baremei
Skrevet

Jeg vet jo ikke hva dere liker, men her er noen forslag: wok (bruk wokblanding og scampi fra frysedisken + ferdig saus f.eks.), pitabrød med kylling og salat, wraps med røkelaks og omelett inni, en eller annen pastarett.

Skrevet

Tar grilling for lang tid? Ferdig grillet kylling som bare varmes opp på grill eller i ovnen/pannen. Salat, (og potetsalat) og båtpoteter. Så kan du kjøpe en ferdig bearnaiseboks så dere får littegrann saus å dyppe potetene i. Varmes totalt 5min i mikroovnen, den er kjempegod :)

Skrevet

Kyllingfilet og div. grønnsaker kuttes i biter og stekes. Tilsett hønsebuljong, krydder og litt matfløte. Jevnes.

Serveres med pasta og gjerne litt sweet chilli saus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...