Gå til innhold

jentebølgen, hvorfor betaling?

Anbefalte innlegg

Gjest bølga
Skrevet

Hvorfor skal man måtte betale 180 kr for å bli med å springe jentebølgen? Er ikke gata fri for alle? :P

Gjest ViViola
Skrevet

Hvorfor akkurat 180,- på akkurat jentebølgen vet jeg ikke, men sånn generelt skal jo deltakeravgiften dekke f.eks. startnummerproduksjon, premiering, vakter, matstasjoner osv.

Du kan jo sikkert bare løpe sammen med alle de andre uten startnummer, men du kan også risikere å bli plukket vekk av vakter. Og du får jo ingen premie om du vinner.

Skrevet

De 180,- inkluderer en startpakke med div. reklamemateriell tror jeg + det som ViVviola sier.

Skrevet

Hvor arrangeres jentebølgen?

I flere byer. I Tronheim er det 10. juni. Jeg hadde tenkt å melde meg på, men 5 km løping på asfalt gjør at jeg dropper det.

Skrevet

Hvis det er noe som er arrangert, så er det jo ikke noe rart at det koster litt å være med. Det er sjeldent billig å arrangere noe sånt.

Gjest Aimabel
Skrevet

I flere byer. I Tronheim er det 10. juni. Jeg hadde tenkt å melde meg på, men 5 km løping på asfalt gjør at jeg dropper det.

Hvorfor må det legges til asfalt? Fines nok av flotte turveier som hadde vært hyggeligere og mer behagelig for bena.

Skrevet

Hvorfor må det legges til asfalt? Fines nok av flotte turveier som hadde vært hyggeligere og mer behagelig for bena.

Det går midt i byen. :o) Dessuten er jeg lite glad i så store folkemengder så jeg holder meg unna.

Gjest togli
Skrevet

Hvor arrangeres jentebølgen?

I Ålesund er det jentebølgen 12.juni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...