Gå til innhold

Ta opp lån

Gjest Betale ned annen gjeld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utbetalt ca 160000 i mnd.Jeg leier en leillighet.Jeg tenkte å ta opp ett lån på 300000 men får jeg det uten sikkerhet.Har fast jobb.

Skrevet

Regner med at det er 16.000,- i måneden du har og ikke 160.000,-

Det spørs hva du har tenkt å bruke de pengene til. 300.000 er på en måte ikke så veldig mye penger, men på en annen side er det mye penger også.

Med andre ord, det kommer helt an på hva du skal bruke pengene til.

Skrevet

Regner med at det er 16.000,- i måneden du har og ikke 160.000,-

Det spørs hva du har tenkt å bruke de pengene til. 300.000 er på en måte ikke så veldig mye penger, men på en annen side er det mye penger også.

Med andre ord, det kommer helt an på hva du skal bruke pengene til.

16000 ja :-)..Skal betale ned annen gjeld og vi skal flytte og trenger litt penger til ting til huset.Men så mye får jeg ikke i banken uten sikkerhet.Men kan søke på nettet ser jeg.Dem spørr ikke hva du skal bruke pengene på sier de

Gjest mandolina
Skrevet

Et det ikke noen nuller for mye her?

160.000 utbetalt i måneden?

300.000 i lån uten sikkerhet?

Hvis nullene er riktig plassert er det jo bare lån på to månedslønner.

Hilsen

Skrevet

Et det ikke noen nuller for mye her?

160.000 utbetalt i måneden?

300.000 i lån uten sikkerhet?

Hvis nullene er riktig plassert er det jo bare lån på to månedslønner.

Hilsen

16000 utbetalt i mnd :-)

Skrevet

16000 ja :-)..Skal betale ned annen gjeld og vi skal flytte og trenger litt penger til ting til huset.Men så mye får jeg ikke i banken uten sikkerhet.Men kan søke på nettet ser jeg.Dem spørr ikke hva du skal bruke pengene på sier de

Jeg ville ha holdt meg langt unna lån på nettet og Citybank andre som flår deg til du stuper.

Rentene på disse lånene er skyhøye og du kommer til å angre bittert om du tar et slikt lån.

Da får du heller lage en god plan og gå til en bank og spørre.

Gjest mandolina
Skrevet

16000 utbetalt i mnd :-)

Da er lån på 300.000 uten sikkerhet veldig mye, jeg ville vente med å kjøte ting og tang til jeg hadde pengene i hånden.

16.000 kr utbetalt i måneden er lite til å betjene et så stort lån, når det ikke er til leilighet, og du må betale husleie utenom.

Hilsen

Skrevet

Da er lån på 300.000 uten sikkerhet veldig mye, jeg ville vente med å kjøte ting og tang til jeg hadde pengene i hånden.

16.000 kr utbetalt i måneden er lite til å betjene et så stort lån, når det ikke er til leilighet, og du må betale husleie utenom.

Hilsen

Men spørsmålet er om jeg får det eller om det er for liten inntekt?.Jeg betaler mye på andre smålån og det er jo bedre og ha alt på1 plass

Gjest mandolina
Skrevet

Men spørsmålet er om jeg får det eller om det er for liten inntekt?.Jeg betaler mye på andre smålån og det er jo bedre og ha alt på1 plass

Jeg innvilger ikke lån, men jeg synes at det er for liten inntekt.

Du må søke i banken om lån på et så stort beløp. Ikke gå til lånehaier, for da betaler du lånet dobbelt opp i løpet av fem år til ågerrente.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...