drizzle Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Hvilken værmeldingstjeneste på nettet synes du er mest pålitelig? Yr.no stemmer sjelden synes jeg. Hvilken side sjekker du været på? 0 Siter
Gjest Meeredith Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg bruker yr.no, men synes ikke den er til å stole på. Den oppdaterer flere ganger hver dag med store variasjoner i forhold til tidligere på dagen. I går viste den en stor sol hele ettermiddagen, mens det var overskyet her. Da det skulle bli overskyet her fikk vi blå himmel. 0 Siter
smurf78 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 www.sol.no Sol.no stemmer jo aldri. De ligger alltid på en temperatur som er - 5-10 grader under det som det er. Met.no er mye mer pålitelig. 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Har reagert litt på det med teperaturen i det siste, men synest likevel at de jamnt over er ok. Men nå kan jeg jo prøve met.no. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.