Gå til innhold

Regnes dette som feber?

Anbefalte innlegg

Gjest littengstelig.f
Skrevet

Jeg har vært så trett og upplagt den siste tiden. Jeg er også plaget med en feber som stort sett er der hele tiden.Eller altså feberen har jeg egentlig bare lagt merke til den siste uken.Men samtidig så er det jo veldig varmt og jeg tenker at det ikke er noe å bekymre seg for.

Feberen er dessuten ganske lav 37,7-38,4.Aldri over dette.Og jeg har ikke de typiske febersymtomer med masse frysing og svetting når jeg tar smertestillende etc. Så kanskje dette ikke er feber i det hele tatt.

Gjest bareentanke
Skrevet

Sånn er jeg om dagen også - puh, men jeg vet av tidligere erfaring at jeg blir slik av varmen jeg da. Jeg har ikke målt temperaturen min, men føler at jeg er for varm hele tiden. Du kan jo ta en tur innom legen for og utelukke at det skyldes noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...