Flyberta Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal til Tyrkia, og trenger ny mobil. Er det ok å handle det der? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ville ikke gjort det. Hva gjør du f.eks. om mobilen går istykker når du kommer hjem? Noe lettere å forholde seg til hjemligere forhandlere... 0 Siter
Flyberta Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Jeg ville ikke gjort det. Hva gjør du f.eks. om mobilen går istykker når du kommer hjem? Noe lettere å forholde seg til hjemligere forhandlere... Ja, det har jeg tenkt på, men er villig til å ta sjansen hvis prisen er lavere enn hjemme. Men jeg mener at jeg har hørt noe om at mobiler kjøpt der ikke kan brukes her? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det har jeg tenkt på, men er villig til å ta sjansen hvis prisen er lavere enn hjemme. Men jeg mener at jeg har hørt noe om at mobiler kjøpt der ikke kan brukes her? Det aner jeg ikke noe om. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.